Pracovní příležitostiDocent/docentka se zaměřením na obecnou pedagogiku, kurikulum a sociologii výchovyDěkan Pedagogické fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
docent/docentka se zaměřením na obecnou pedagogiku, kurikulum a sociologii výchovy
Označení pracovního místa
Docent/docentka se zaměřením na obecnou pedagogiku, kurikulum a sociologii výchovy
Typ systemizovaného místa: docent
Popis pracovní náplně pracovního místaDocent/docentka zajišťuje výuku v bakalářských, magisterských a doktorských studijních programech (včetně vedení a oponování závěrečných prací) a podílí se na rozvoji těchto studijních programů. Je školitelem/školitelkou v doktorských studijních programech. Rozsah přímé výuky v případě úvazku 1,0 je obvykle 6-10 hodin týdně za semestr (v případě mimořádně vysokého zapojení do výzkumné činnosti nebo managementu fakulty/OU se rozsah přímé výuky může snížit). Aktivně se podílí na tvůrčí činnosti (zejména formou řešení náročných výzkumných a vývojových úkolů se zásadním významem pro jeho/její obor, na aktivní publikační činnosti v recenzovaných časopisech, popřípadě jinou formou publikačních výstupů podle požadavků oboru a v souladu s požadavky standardů tvůrčí činnosti na OU, zabezpečením, vedením/koordinováním projektů základního/aplikovaného výzkumu, včetně zajištění zdroje financování, aktivní účastí na vědeckých konferencích a odborných setkáních, aktivní prezentací výsledků tvůrčí činnosti. Dále se docent/docentka podílí na třetí roli univerzity zejména formou popularizace tvůrčí činnosti, na administrativě a managementu spojeném s vykonávanou činností a na samosprávě univerzity.Označení specifikace mezinárodního výzkumného profilu uchazeče/uchazečky
R3 - Established/R4 - Leading (research group)
Předpokládaná výše úvazku
úvazek 0,5
Kvalifikační a další předpoklady
habilitační řízení v oboru Pedagogika
jmenování docentem/docentkou, uznatelné dle platných předpisů ČR
angličtina B2
EU research level: R3 - Established / R4 - Leading (research group)
aktivní vědecká a odborná publikační činnost
zkušenost s výzkumnými projekty
flexibilita
morální bezúhonnost
Předpokládané datum nástupu
od 1. října 2025
Mzdové podmínky
dle Vnitřního mzdového předpisu OU
Nabízíme
8 týdnů dovolené za kalendářní rok;
5 dnů volna k léčení;
stravenky v hodnotě 123 Kč/den;
pružnou pracovní dobu a možnost příležitostného výkonu práce z domova;
podporu sportovních aktivit, např. prostřednictvím zaměstnaneckého programu MultiSport;
kurzy anglického jazyka a jiné vzdělávací kurzy;
slevy na nájemném u společnosti Heimstaden;
školku Elánek pro děti zaměstnanců a 50% slevu na školkovném;
služby Univerzitní knihovny a přístup k e-knihám zdarma;
15% slevu na knihy v Univerzitním obchodu a knihkupectví - OUShopu;
zvýhodněné ceny mobilních tarifů v rámci benefitního programu T-mobile;
práci v profesionálním týmu u stabilního zaměstnavatele;
vstřícnou politiku a kulturu organizace, příjemné pracovní prostředí.
Výčet dokladů požadovaných od uchazeče/uchazečky
strukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti (umělecké činnosti)
motivační dopis
4,03 MB * doklady o dosažené kvalifikaciJazyk, ve kterém bude vedeno výběrové řízení
český
Termín, způsob, formu a místo pro dodání přihlášky a požadovaných dokladů uchazeče / uchazečkyStrukturovaný profesní životopis s přehledem publikační činnosti (umělecké činnosti), motivační dopis, doklady o dosaženém vzdělání a podepsaný Souhlas se zpracováním osobních údajů pro účely výběrového řízení zasílejte do 20. září 2025 na adresu . Do předmětu zprávy uveďte „Docent se zamřením na obecnou pedagogiku, kurikulum a sociologii výchovy“.První kolo výběrového řízení proběhne bez osobní přítomnosti uchazečů / uchazeček posouzením zaslaných materiálů výběrovou komisí.Děkan fakulty si vyhrazuje právo pozvat k osobnímu jednání pouze vybrané uchazeče/uchazečky a zároveň právo nevybrat žádného uchazeče/uchazečku. Děkan PdF OU rovněž může výběrové řízení zrušit nebo opakovat.Kontakt:Pedagogická fakulta OU personální odděleníFráni Šrámka 3 709 00 Ostravatelefon: 553 46 2511 e-mail: