Operátor zákaznického servisu s možností práce

Provident

  • Brno, Jihomoravský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Náplň práce:
  • Telefonický kontakt se stávajícími zákazníky naší společnosti nebo se zákazníky, kteří si od nás kontakt sami vyžádali.
  • Kombinace příchozích hovorů (infolinky), webových žádostí ze strany zákazníka, nedokončených webových žádostí a vyřizování zákaznických požadavků a odchozích hovorů na aktivní zákazníky.
  • Kontaktování stávajících zákazníků s novou marketingovou informací.
  • Participace na nových projektech ve spolupráci s obchodem a marketingovým oddělením.
Požadavky:
  • Maturitní vysvědčení.
  • Výborné komunikační a vyjadřovací schopnosti.
  • Základní znalost práce na PC.
  • Český nebo slovenský jazyk na úrovni rodilý mluvčí
  • Chuť do práce a týmového ducha.
  • Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
  • A vše ostatní Tě rádi naučíme.
  • Nástup dle dohody
Nabízíme:
  • Možnost práce na HOME OFFICE až 2 dny v týdnu (po zaškolení, cca po 3 měsících)
  • Přátelský kolektiv, kde si všichni tykáme
  • Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 27 000 Kč (s následným zvýšení na 30 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 7 000 - 10 000 Kč)
  • Vstupní zaškolení a ochotné kolegy, kteří ti budou k ruce
  • Služební notebook s příslušenstvím
  • Pracovní dobu pouze 37,5 týdně, dvousměnný provoz (8-16 hod., 12-20 hod.).
  • 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
  • Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 300 Kč měsíčně
  • Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (15 000 Kč/rok)
  • Káva a čaj na pracovišti zdarma

Provident