Úředník/úřednice Finančního odboru ÚMO1

Statutarni mesto Plzen

  • Starý Plzenec, Plzeňský Plzeň, Plzeňský
  • 29 120 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 14 dny
Obsah inzerátu:Tajemnice Úřadu městského obvodu Plzeň 1 v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků vyhlašuje VÝBĚROVÉ ŘÍZENÍ na obsazení místa Úředník/úřednice Finančního odboru Úřadu městského obvodu Plzeň 1 pracovní poměr na dobu neurčitou Platová třída: 9 (v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě) Místo výkonu práce: Plzeň Rámcová pracovní náplň: " na základě zákona č. 565/1990 Sb., o místních poplatcích a vyhlášky statutárního města Plzně o poplatku ze psů provádí správu daných poplatků na území MO Plzeň 1 " vede evidenci jednotlivých poplatníků (přihlášení, odhlášení), provádí jejich zpoplatnění " provádí kontrolní činnost - místní šetření, vyhledává nové poplatníky, sepisuje protokoly nebo úřední záznamy, řeší s poplatníky případné závady " zpracovává došlé platby na poplatky ze psů, upomíná včas nezaplacené platby, případně připravuje spis k vymáhání " provádí měsíční porovnání příjmů s účetní evidencí a vyrovnává zjištěné rozdíly " vykonává působnost dle zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád, v oblasti správy místních poplatků (např. platební výměry, odvolání) " vede agendu spojenou s pokladnou. Kvalifikační a odborné požadavky: " ukončené vzdělání SŠ s maturitou nebo VOŠ vzdělání, obor ekonomický výhodou " praxe v ekonomické oblasti výhodou " praxe ve veřejné správě výhodou " znalost legislativy a pravidel v oblasti správy daní a poplatků, znalost zákona č. 280/2009 Sb., daňový řád " velmi dobré komunikační a organizační schopnosti, odpovědnost, schopnost samostatného rozhodování a řešení krizových situací " pokročilá uživatelská znalost práce na PC " splnění požadavků dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků a o změně některých zákonů, v platném znění. Nabízíme: " zajímavé a perspektivní zaměstnání u stabilního zaměstnavatele " za výborně odvedenou práci motivující osobní příplatek a mimořádné odměny " odborný profesní růst " stravenky a další zaměstnanecké výhody " pružná pracovní doba " propracovaný systém vzdělávání. Předpokládané datum nástupu: říjen 2025, nebo dle dohody Doklady potřebné pro přihlášení do výběrového řízení: 1. přihláška (náležitosti přihlášky: název pracovního místa, jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu EU nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu, datum a podpis) 2. strukturovaný životopis 3. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce nebo čestné prohlášení o bezúhonnosti 4. prostá kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání 5. motivační dopis 6. personální dotazník (i přihlášku) - možno stáhnout z webových stránek www.plzen.eu kategorie Úřad, Pracovní místa. Písemné přihlášky s označením: "Výběrové řízení - úředník Finančního odboru ÚMO Plzeň 1" přijímá do 5. 9. 2025 Úřad městského obvodu Plzeň 1 - Organizační odbor (prostřednictvím PODATELNY), na adrese alej Svobody 60, 323 00 Plzeň 23. Přihlášku můžete přinést osobně nebo poslat poštou. Bližší informace na tel. čísle 37803 6109.

Bezpersonálky