Service Level Manager

Správa železnic

  • Praha 1 Praha 2
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 9 dny
Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.Do našeho týmu hledáme Process Specialist, který bude zodpovědný za nastavení, řízení a rozvoj procesů, jejich optimalizaci a neustálé zlepšování v souladu se strategií organizace.Druh PPV
  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
Pracoviště
  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha - Nové Město
Možný nástup
  • Ihned, nebo dle dohody
Požadované vzdělání
  • Minimálně SŠ s maturitou
Pracovní náplň:
  • Správa a rozvoj procesu Service Level Management v rámci organizace
  • Spolupráce na návrhu a nastavení ITSM nástroje pro SLM
  • Tvorba a správa katalogu služeb a kontrola dokumentace služeb
  • Vyjednávání a správa SLA, OLA a UC mezi poskytovateli a odběrateli služeb
  • Dohled nad plněním sjednaných SLA a kvalitou poskytovaných služeb
  • Vyhodnocování služeb, příprava a prezentace reportů o jejich plnění
  • Organizace pravidelných revizí služeb a iniciace nápravných opatření
  • Spolupráce s procesy Demand, Incident, Change a Configuration Management
  • Podpora vlastníků služeb a edukace uživatelů ohledně SLA a poskytovaných služeb
  • Aktivní účast na zlepšování procesů a optimalizaci poskytovaných služeb
Předpoklady pro tuto roliVhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v některé z níže uvedených oblastí:Znalosti a dovednosti
  • Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení služeb
  • Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších rámcích řízení IT (COBIT, ISO/IEC 20000 výhodou)
  • Schopnost definovat, vyjednávat a spravovat SLA, OLA a UC
  • Znalost metod a nástrojů pro měření výkonnosti služeb, reporting a vyhodnocování KPI
  • Schopnost porozumět potřebám byznysu a převést je do konkrétních parametrů služeb
  • Orientace v procesech ITSM (Service Catalogue, Demand, Incident, Problem, Change, Configuration Management)
  • Schopnost koordinovat a komunikovat s poskytovateli i odběrateli služeb
  • Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
  • Znalost projektového řízení výhodou
Praktické zkušenosti
  • Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
  • Service Level Manager, nebo
  • IT Service Manager / Process Manager, nebo
  • Incident / Problem / Change Manager, nebo
  • Service Catalogue Manager, nebo
  • Configuration Manager, nebo
  • jiná role spojená s řízením IT služeb a SLA
  • Průkazná zkušenost s návrhem a řízením IT služeb
  • Zkušenost s definicí, vyjednáváním a správou SLA/OLA/UC
  • Zkušenost s vyhodnocováním kvality služeb a reportingem
  • Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA
Osobnostní profil
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Silné komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Odolnost vůči stresu
  • Schopnost vést tým a dotahovat úkoly do konce
  • Týmová spolupráce a respekt k ostatním
Nabízíme:
  • 6 týdnů dovolenou
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Tankovací kartu OMV
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
CO JE SPRÁVA ŽELEZNIC, STÁTNÍ ORGANIZACE?
- již více než 20 let hospodaříme s železničními dráhami v majetku státu a plníme funkci vlastníka a provozovatele dráhy ve smyslu zákona o dráhách
- Zajišťujeme provozování, provozuschopnost, údržbu, opravy, rozvoj a modernizaci drážní infrastruktury.
- Dlouhodobě se profilujeme jako moderní, stabilní a perspektivní společnost.
- Se svými cca 17 tisíci zaměstnanci patříme mezi největší zaměstnavatele v České republice.

Správa železnic

Podobné nabídky

  • Service Level Manager

    • Praha
    Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - procesní specialisty, kt…
    • Před 9 dny
  • Service Level Manager

    Správa železnic

    • Praha
    Popis pracovní nabídky Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - p…
    • Před 9 dny
  • Demand Manager

    • Praha
    Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - procesní specialisty, kt…
    • Před 9 dny