⭐Specialista přepisového týmu: Staň se součástí callcentra innogy

innogy

  • Ostrava, Moravskoslezský
  • 27 800 - 35 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
  • Snadno podejte žádost
Do našeho týmu hledáme novou posilu, která ráda komunikuje se zákazníky, naslouchá jim, pomáhá řešit situace, profesionální vystupování je jí vlastní a plnění obchodních plánů a cílů je pro ni motivací.Co tě u nás čeká?
  • Budeš primárně odbavovat příchozí zákaznickou linku. Zákazníci se na tebe budou telefonicky obracet kvůli přepisu odběrného místa nebo adresy odběru elektřiny či plynu.
  • Péčí o zákazníka však hovor nekončí, důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu nebo elektřiny, dále pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence.
  • Každodenně se budeš scházet s týmem na pravidelných schůzkách a poradách.
Co ti nabízíme?
  • Fixní část mzdy 27 800,-, variabilní složku 15% při 100% plnění plánů, provize za uskutečněné prodeje.
  • 30 000 Kč ročně v benefitním portálu na volnočasové aktivity, vzdělávání, Multisport kartu či příspěvek na penzijní připojištění.
  • Zaměstnanecké slevy na energie.
  • 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
  • Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
  • Ihned po nástupu tě čeká propracovaný systém školení a adaptace, kde ti předáme veškeré potřebné informace o světě innogy a energetiky
  • Po zaškolení možnost částečné práce z domova (home office).
  • Směny v délce 7,5 hod od pondělí do pátku v rozmezí 7:45 h až 17 h. Víkendy máme volné!
  • U nás se posouváš rychle – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a nabídneme další možnosti rozvoje v oblasti energetiky a zákaznického servisu.
Co od tebe očekáváme?
  • Pokročilé komunikační dovednosti: nejenže nasloucháš a rozumíš potřebám zákazníka, ale také dokážeš efektivně argumentovat, jednat asertivně a posouvat každou situaci k úspěšnému výsledku.
  • Organizace a zodpovědnost: umíš si zorganizovat věci a umíš si stanovit priority. Sebereflexe a ochota pracovat na svém rozvoji jsou u tebe samozřejmostí.
  • Odolnost vůči tlaku: náročné situace tě neodradí – zachováváš si pozitivní přístup a hledáš řešení ke spokojenosti zákazníka i společnosti.
  • Spolehlivost a ochotu učit se: zkušenosti jsou vítané, ale nejsou vůbec podmínkou – důležitá je tvá spolehlivost, chuť pracovat a nebát se učit nové věci. Vše potřebné naučíme, stačí otevřenost a zájem o zákaznickou komunikaci.
Kde budeš pracovat?V moderním kontaktním centru v Ostravě. Budeš součástí týmu s podporou zkušených vedoucích, kteří ti poskytnou prostor pro růst i sdílení know-how.Jak bude probíhat výběrové řízení?
  • Telefonický rozhovor – ověření základních informací a zkušeností
  • Výběrové řízení v Ostravě – osobní rozhovor a modelové situace
  • Finální dohoda – doladění podmínek a domluva nástupu
Zaujala tě pozice? Klikni na „Poslat CV“ a přidej se k nám. Máš otázky? Zavolej naší recruitment specialistce Dominice na číslo 703 197 108.

innogy

Podobné nabídky

  • Hledá se kolega do našeho týmu - Ostrava

    • Ostrava, Moravskoslezský
    • 30 000 - 56 000 Kč za měsíc
    O nás Pokud hledáš vhodnou cestu, jak se dostat do světa obchodu, jsme tou nejlepší volbou. Stačí nám tvá cílevědomost a chuť se učit a překonávat sám sebe. Rádi svoje lidi za do…
    • Před 1 dnem
  • Obchodní zástupce - vedoucí týmu

    Allianz

    • Ostrava, Moravskoslezský
    Co vás čeká Máte obchodního ducha, tah na branku a touhu vést a motivovat ostatní? Ať už jste zkušený leader nebo teprve hledáte příležitost, jak rozvinout své manažerské schopno…
    • Před 6 dny