
Asistentka pro Small Business - Praha
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Vést kompletní a důvěrnou administrativní agendu managementu Small Business
- Zajišťovat organizačně pestrou podporu týmu jako je organizace kalendářů, služebních cest nebo koordinace marketingových akcí
- Přicházet s návrhy na zefektivnění postupů a procesů
- Podílet se na přípravě reportů a jejich podkladů
- Pracovat s interními bankovními systémy
- Máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání a pracovní zkušenost min. 1 rok na obdobné pozici
- Máte samostatný a proaktivní přístup, rychle se učíte novým věcem
- Jste pracovitý/á, flexibilní a dobře se adaptujete
- Jste dobrý/á v organizaci práce a řízení kanceláře
- Se chcete podílet na spolupráci s ostatními kolegy a jste týmový hráč
- Máte základní orientaci ve firemních bankovních produktech
- Máte dobrou znalost práce na PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)
- Jste otevřený/á digitálním interakcím/elektronické komunikaci a práci s AI
- Nadstandardní zaměstnanecké výhody
- Stabilní práci a místo ve skvělém a přátelském týmu
- Perspektivu v zázemí mezinárodní banky
- Motivující mzdové ohodnocení
- Zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci
- Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání