Asistentka pro Small Business - Praha

Česká spořitelna

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 dnem
🟤 Máte chuť:
  • Vést kompletní a důvěrnou administrativní agendu managementu Small Business
  • Zajišťovat organizačně pestrou podporu týmu jako je organizace kalendářů, služebních cest nebo koordinace marketingových akcí
  • Přicházet s návrhy na zefektivnění postupů a procesů
  • Podílet se na přípravě reportů a jejich podkladů
  • Pracovat s interními bankovními systémy
🟤 Budeme si rozumět, pokud:
  • Máte ukončené SŠ/VŠ vzdělání a pracovní zkušenost min. 1 rok na obdobné pozici
  • Máte samostatný a proaktivní přístup, rychle se učíte novým věcem
  • Jste pracovitý/á, flexibilní a dobře se adaptujete
  • Jste dobrý/á v organizaci práce a řízení kanceláře
  • Se chcete podílet na spolupráci s ostatními kolegy a jste týmový hráč
  • Máte základní orientaci ve firemních bankovních produktech
  • Máte dobrou znalost práce na PC (MS OFFICE: Word, Excel, PowerPoint)
  • Jste otevřený/á digitálním interakcím/elektronické komunikaci a práci s AI
🟤 U nás získáte:
  • Nadstandardní zaměstnanecké výhody
  • Stabilní práci a místo ve skvělém a přátelském týmu
  • Perspektivu v zázemí mezinárodní banky
  • Motivující mzdové ohodnocení
  • Zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci
  • Možnosti odborného rozvoje a vzdělávání

Česká spořitelna

Podobné nabídky

  • Asistentka / asistent v projektové kanceláři

    • Praha
    • 128,00 Kč za hodinu
    Požadavky SŠ vzdělání ekonomického směru praxe v administrativě pečlivost, spolehlivost, odpovědnost a komunikativnost výborná znalost Excel znalost ČJ na úrovni rodilý mluv…
    • Před 6 dny
  • Výkonný/á asistent/ka

    Bright HR

    • Hlavní město Praha
    • 60 000 Kč za měsíc
    Close Close Výkonný/á asistent/ka Společnost Bright HR, s.r.o. Plat 50 000 ‍-‍ 60 000 Kč Do 2 týdnů dostanete odpověď Do 2 týdnů dostanete odpověď O této společno…
    • Před 9 dny
    • Snadno podejte žádost