Správní pracovník/pracovnice

Statutarni mesto Olomouc

  • Olomouc, Olomoucký
  • 38 570 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 22 dny
Obsah inzerátu:Výběrové řízení č. 2025/55 Druh práce: zajišťování činností v oblasti výkonu státní správy a samosprávy a zastupování celospolečenských zájmů při rozhodčí činností v oblasti přestupků souvisejících s provozem na pozemních komunikacích zařazených v odboru agendy řidičů a motorových vozidel Magistrátu města Olomouce Místo výkonu: území správního obvodu obce s rozšířenou působností Olomouc Platová třída: 11. platová třída (33.280 - 38.570,- Kč) dle délky uznané praxe v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (popř. výjimečné zařazení podle §3) možnost přiznání osobního příplatku a poskytování odměn za úspěšné splnění mimořádných nebo zvlášť významných pracovních úkolů dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů Pracovní poměr: doba neurčitá Požadovaná kvalifikace: vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu Obor: zaměřený na právo, právní vědu a správní činnost výhodou Praxe: praxe ve veřejné správě výhodou Jiné požadavky: schopnost koncepční a samostatné práce komunikativní dovednosti schopnost jednat s lidmi adaptabilita dobrá znalost práce na PC (Word, Excel) řidičský průkaz skupiny B ochota soustavně se vzdělávat a učit novým postupům Bližší specifikace pracovní činnosti: vykonává státní správu na úseku provozu na pozemních komunikacích ukládá správní tresty při porušení povinností stanovených právními předpisy v rozsahu své působnosti samostatně posuzuje oznámení o přestupcích v dopravě projednává přestupky proti bezpečnosti a plynulosti provozu na pozemních komunikacích, včetně přestupků provozovatelů vozidel zpracovává stanoviska k obecně závazným právním předpisům v agendě, odpovídá na dotazy podnětů, státních a nestátních orgánů a organizací a občanů Co Vám můžeme nabídnout: jistotu, stabilitu, perspektivu, spolehlivost a prestiž možnost trvalého vzdělávání, osobního rozvoje a kariérního růstu 5 týdnů dovolené 5 dnů osobního volna (personal days) a 2 dny osobního volna na dobrovolnickou činnost příjemné pracovní prostředí a přátelský tým zaškolení zkušeným mentorem pružnou pracovní dobu i možnost úpravy pracovní doby služební mobilní telefon/SIM karta benefitní programy mobilních operátorů Multibenefitkartu Pluxee (stravování a volnočasové aktivity) příspěvek na některé formy penzijního spoření řadu dalších benefitních programů magistrátu interní jazykové kurzy Lhůta pro podání přihlášky: 26. 8. 2025 (za včasně podanou přihlášku se považuje také její podání k poštovní přepravě v poslední den stanovené lhůty - později zaslané přihlášky nemůžeme zařadit do výběrového řízení) Způsob podání přihlášky: poštou (Magistrát města Olomouce, oddělení personální, Horní náměstí č. p. 583, 779 11 Olomouc) datovou schránkou (ID: kazbzri) e-mailem (podatelna@olomouc.eu) osobním doručením na podatelnách Magistrátu města Olomouce (Hynaisova 10, Horní nám. č. p. 583)

Bezpersonálky