Level 3 customer support trainee

HOTELTIME SOLUTIONS a.s.

  • Praha 3 Praha 2
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 měsíci
  • Snadno podejte žádost
Level 3 customer support traineeHOTELTIME SOLUTIONS a.s. Vinohradská 1899/112
130 00 Praha 3 - Vinohrady, Česká republika
URL:
Facebook:
Kontaktní osoba: Olga HollýDodavatele softwaruPraha 3 - VinohradyHlavní pracovní poměr40.000Angličtina, ČeštinaMS Excel, MS Powerpoint, MS WordNástup DohodouHOTELTIME SOLUTIONS je česká technologická firma, která vyvíjí moderní cloudové systémy pro hotely, gastro a volnočasové provozy.Naše produkty používají zákazníci ve více než 20 zemích a patříme mezi světovou špičku i dle .Hledáš stabilní firmu s kvalitním produktem a mezinárodním přesahem? Ozvi se nám!Náplň práceCo budeš dělat?Postupně se vypracuješ přes Level 1, Level 2 do tvé cílové úrovně podpory zákazníků Level 3. Tvoje cesta do cílového levlu bude trvat 9 měsíců, kdy tě zaškolíme a naučíme tě pracovat s nástroji.Level 1 - přijímá požadavky a komunikuje se zákazníky.
Level 2 - řeší komplikovanější požadavky a provádí základní analýzu chyb a incidentů.
Level 3 - hloubkově analyzuje chyby a logy, testuje, dokumentuje a provádí základní IT troubleshooting u zákazníků.Spolu s produktovým týmem a vývojáři se zapojíš do složitějších incidentů a testování inovací včetně API. Postaráš se o monitoring výpadků (např. přes Zabbix), tvoření návodů a zlepšování procesů.Čeká tě také správa našich helpdesk nástrojů jako Freshdesk, VOIP ústředny a oprávnění uživatelů aj.PožadujemeCo bys měl/a umět:Hledáme někoho, kdo se vyzná v logách a chybových hláškách, zvládne diagnostiku tiskáren, má základy testování (třeba přes Postman, ale není to podmínkou) a poradí si s technickou dokumentací v angličtině.Výhodou je orientace ve Windows, sítích, API a testování, nebo zkušenost s nástroji jako Freshdesk či s prostředím hotelů a gastronomie.Důležité je, že máš chuť se učit, hledat chyby, komunikovat s klienty i vývojáři a nebojíš se odpovědnosti.NabízímeCo nabízíme?Plný/zkrácený úvazek na HPP, flexibilní pracovní dobu.Možnost práce z domu po zaškolení (většina týmu pracuje remote).Růst směrem k technické specializaci, DevOps nebo vývoj.Mentoring, školení a přístup ke zkušenému týmu.Skvělou partu lidí, neformální prostředí a důvěru.Prostor dělat věci smysluplně - máme rádi nápady i vlastní iniciativu.Motivující plat, stravenkový paušál, dovolenou navíc, Multisport.Jsem nezávislý developer mezinárodního cloudového řešení pro hotely, restaurace a volnočasové aktivity.

GastroJobs.cz

Podobné nabídky

  • Customer Support Representative

    Apify Technologies s.r.o.

    • Praha
    • 40 000 - 45 000 Kč za měsíc
    Náplň práce Laura Bočkorová, e-mail: jobs@apify.com Praxe na zákaznické podpoře 1-2 roky, ideálně ve společnosti poskytující software-as-a-service (SaaS). Základní znalost pro…
    • Před 2 měsíci
  • Specialista zákaznické podpory - 1ST level support

    JobStart

    • Praha
    • 32 000 - 34 000 Kč za měsíc
    Požadavky na uchazeče SPECIALISTA ZÁKAZNICKÉ PODPORY - 1ST LEVEL SUPPORT Hledáte stabilní a příjemné pracovní prostředí, kde využijete své komunikační schopnosti a pomůžete zák…
    • Před 5 hodinami