
RECEPČNÍ / GUEST SERVICE AGENT (DAY)
- Mariánské Lázně, Karlovarský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Jsme mnohem víc než světový lídr. Vítáme vás takového, jaký jste, a můžete si u nás najít práci, která odpovídá vaší osobnosti. Podporujeme vás ve vašem každodenním růstu a učení a zajišťujeme, že vaše práce dává vašemu životu smysl, abyste mohli i nadále objevovat neomezené možnosti Accor, když s námi cestujete. Když se připojíte k Accoru, můžete napsat každou kapitolu svého příběhu a společně si představit pohostinnost zítřka.Pohostinství je práce srdcem. Přidejte se k nám a staňte se Heartist®.Tento podzim otevíráme prémiový hotel pod značkou Swissôtel s 125 pokoji a apartmány. Hotel bude také zahrnovat Restauraci 105 Dining Lounge, The Bohemian Bar, naše Swiss Café a střešní terasu "pod oblaky" Lifestyle Bar. Kromě toho hotel bude mít tři konferenční místnosti a zasedací místnost. Dalším vrcholem hotelu bude Pürovel Spa & Sport, který kombinuje švýcarskou preciznost s lázeňskou tradicí Mariánských Lázní. Tato jedinečná příležitost spojuje mezinárodní pověst Swissôtel s historií lázeňského města.Popis nabídky práceDENNÍ RECEPČNÍ / GUEST SERVISE AGENT (m/ž)Lokalita: Mariánské Lázně | Nástup: 1. října 2025CO BUDETE DĚLAT?
- Budeš první úsměv, který hosté uvidí - přivítáš je, zaregistruješ a postaráš se o hladký příjezd i odjezd.
- Předáš hostům klíčové informace o hotelu, jejich pokoji a službách, které jim zpříjemní pobyt.
- Budeš zodpovědný za vyúčtování pobytu, evidenci plateb a správné zaúčtování v systému.
- Zvládneš pokladní agendu a budeš mít přehled o svěřených financích i drobném prodeji.
- Poradíš hostům, co vidět v okolí, kdy začíná snídaně nebo kde si dají nejlepší kávu.
- Spolupracuješ s housekeepingem, technickým oddělením i restaurací - protože tým drží spolu.
- Budeš umět elegantně řešit přání, otázky i případné stížnosti hostů.
- Budeš profesionálně komunikovat s hosty jak osobně, tak prostřednictvím e-mailu a telefonu - vstřícně a s důrazem na kvalitu zákaznického servisu.
- Součástí tvé práce bude i aktivní prodej - nabídka placeného upgradu pokoje nebo doplňkových služeb.
- Umíš reagovat, když nastane problém - a když si nejsi jistý/á, víš, kdo ti poradí nebo koho je potřeba informovat.
- Společně s kolegy zajistíš, aby každý host odjížděl spokojený a s pocitem, že mu během pobytu nic nechybělo.
- Máš příjemné a profesionální vystupování - host je pro tebe vždy na prvním místě.
- Umíš česky a domluvíš se i anglicky nebo něměcky(další jazyk je fajn bonus).
- Zkušenosti z recepce nebo hotelu jsou výhodou, ale nadšení a ochotu se učit oceníme stejně.
- Zvládneš pracovat s počítačem i hotelovým systémem.
- Jsi zodpovědný, samostatný/á a víš, že detail dělá rozdíl.
- Pracuješ rád v týmu a dělá ti radost, když jsou hosté spokojení
- Práci na plný úvazek s férovým odměňováním.
- Stabilní pracovní poměr v mezinárodním hotelovém řetězci se silným zázemím.
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání.
- Podporu zkušeného šéfa - nebudeš na to sama/sám.
- Zaměstnanecké benefity Swissotelu.
- Prostředí, kde si vážíme lidí a kde každý detail dává smysl.
Otevřete si dveře do světa prestižní pohostinnosti a staňte se součástí něčeho většího.
Přihlaste se ještě dnes - zašlete nám svůj životopis.