Referent/-ka zákaznického centra pro klíčové zákazníky

DHL

  • Olomouc, Olomoucký
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 16 dny
Staňte se součástí týmu, který poskytuje nadstandardní zákaznickou péči našim klíčovým zákazníkům.NÁPLŇ PRÁCE:
  • převážnou část dne budete komunikovat a pečovat o naše klíčové zákazníky, budete jim pomáhat řešit různé druhy požadavků a dotazů (komunikace probíhá telefonicky nebo písemně)
  • budete kontrolovat zásilky, prověřovat statusy a spravovat zákaznické reporty
  • jelikož jsme mezinárodní firma čeká vás také každodenní komunikace se zahraničními partnery
  • svou pečlivost a flexibilitu využijete během zajištění plnění specifických zákaznických potřeb
  • a nakonec vás čeká práce v interních systémech DHL Freight, na které vás řádně zaučíme na naší pobočce v Olomouci
POŽADUJEME:
  • ukončené SŠ vzdělání
  • angličtinu na komunikativní úrovni
  • praxi v oblasti komunikace se zákazníky (alespoň 2 roky)
  • komunikační dovednosti a psychickou odolnost
  • obchodní a marketingové znalosti, silnou orientaci na zákazníka
  • asertivitu, flexibilitu, empatii
  • seniorní zkušeností vítány
NABÍZÍME:
  • stravné plně hrazené zaměstnavatelem (100Kč/odpracovaný den)
  • příspěvek 6 000 Kč ročně na jazykové vzdělávání
  • 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
  • možnost občasné práce z domova
  • širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, např. Multisport karta, karta MAKRO, slevy u našich partnerů, výhodné volání u mobilních operátorů, příspěvek na penzijní/životní připojištění, firemní akce, soutěže
A s naší pestrou nabídkou interních i externích školení vám půjde osobní i profesní rozvoj jedna báseň.Pokud splňujete výše uvedené a máte chuť nastoupit k nám na palubu, neváhejte zaslat svůj životopis.

DHL