
Referent/-ka zákaznického centra pro klíčové zákazníky
- Olomouc, Olomoucký
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- převážnou část dne budete komunikovat a pečovat o naše klíčové zákazníky, budete jim pomáhat řešit různé druhy požadavků a dotazů (komunikace probíhá telefonicky nebo písemně)
- budete kontrolovat zásilky, prověřovat statusy a spravovat zákaznické reporty
- jelikož jsme mezinárodní firma čeká vás také každodenní komunikace se zahraničními partnery
- svou pečlivost a flexibilitu využijete během zajištění plnění specifických zákaznických potřeb
- a nakonec vás čeká práce v interních systémech DHL Freight, na které vás řádně zaučíme na naší pobočce v Olomouci
- ukončené SŠ vzdělání
- angličtinu na komunikativní úrovni
- praxi v oblasti komunikace se zákazníky (alespoň 2 roky)
- komunikační dovednosti a psychickou odolnost
- obchodní a marketingové znalosti, silnou orientaci na zákazníka
- asertivitu, flexibilitu, empatii
- seniorní zkušeností vítány
- stravné plně hrazené zaměstnavatelem (100Kč/odpracovaný den)
- příspěvek 6 000 Kč ročně na jazykové vzdělávání
- 5 týdnů dovolené a 3 dny zdravotního volna
- možnost občasné práce z domova
- širokou škálu zaměstnaneckých benefitů, např. Multisport karta, karta MAKRO, slevy u našich partnerů, výhodné volání u mobilních operátorů, příspěvek na penzijní/životní připojištění, firemní akce, soutěže