Provozní koordinátor cateringových služeb

Letiště Praha

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Hledáte zajímavou práci, kde se budete setkávat s lidmi z celého světa a navíc budete pracovat v atraktivním prostředí letištních salonků? Přidejte se k týmu, který zajišťuje občerstvení v samoobslužných barech letištních salonků!Co u nás budete dělat?
  • Odpovídat za kompletní koordinaci a řízení provozu oddělení cateringu všech provozoven letištních salonků (salonky se nachází na obou letištních terminálech)
  • Odpovídat za kvalitu poskytovaných služeb
  • Zajišťovat dohled nad plněním provozních nastavení a procesů
  • Efektivně řídit tým oddělení cateringu v návaznosti na provozní potřeby
  • Pracovat s týmem, motivovat podřízené, podílet se na tvorbě pracovních manuálů a vzdělávání, vést hodnotící pohovory a pracovat se zpětnou vazbou
  • Odpovídat za skladové hospodářství, kontrolovat objednávky a dodávky cateringu
  • Zajišťovat administrativní agendu a pracovat s interními systémy
  • Provádět inventarizaci zásob a majetku a odpovídat za řádné hospodaření oddělení
  • Odpovídat za řádné plnění předpisů a procesů (Bezpečnost práce, požární předpisy, hygienické předpisy (HACAP)a interní předpisy Letiště Praha)
Jaká bude Vaše pracovní doba?
  • Nepravidelná 8 hod. pracovní doba (nepracujeme tzv. krátký-dlouhý týden)
  • Práce ve všední den ale i o víkendech či svátcích
  • Často v brzkých ranních nebo pozdních večerních hodinách
Co by měl/a mít ideální kandidát/ka?
  • Předchozí pracovní zkušenosti v oblasti gastronomie
  • Zkušenost s pozicí provozní či vedoucí v oboru gastronomie typu bankety nebo hotelové snídaně
  • Svědomitý přístup k plnění pracovních povinností a duši týmového hráče
  • Zkušenost s vedením a motivací středně velkého týmu
  • Praktické a logické uvažování
  • Ochotu podřídit se zavedeným pravidlům a procesům
  • Znalost práce s PC (MS Office ), znalost programu skladového hospodářství
  • Profesionální vystupování a nadšení pro práci
Můžete se těšit na:
  • Přátelský kolektiv a práci v unikátním prostředí mezinárodního letiště
  • Zázemí velké společnosti
  • 13. mzdu a ihned po nástupu smlouvu na dobu neurčitou
  • 5 týdnů dovolené
  • Dotované stravování a zaměstnanecké parkování
  • Příspěvek na pojištění odpovědnosti a penzijní připojištění
  • Jazykové kurzy, masáže za zvýhodněnou cenu, Makro kartu
  • Zvýhodněné zaměstnanecké letenky a slevy v letištních obchodech
  • Další benefity, které si můžete vybrat dle libosti v benefitním systému Cafeteria, kam dostáváte 18 000 Kč ročně a využít je můžete např. na Flexipasy, Multisport kartu, proplacení faktury za dovolenou, vzdělávací kurzy apod.
  • Práci si také zpestřujeme různými firemními akcemi a soutěžemi.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete nám Váš strukturovaný životopis v českém jazyce.Pozice je vhodná pro všechny věkové skupiny. Základním kamenem je pro nás přístup k práci a lidem. Naplňování svěřené práce v souladu s našimi etickými principy a hodnotami, kterými jsou: bezpečnost, orientace na zákazníka, konkurenceschopnost, odpovědnost a transparentnost.

Letiště Praha