Risk a Compliance Coordinator
Deloitte
- Praha
- 15 000 - 100 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Administrativní podpora při akceptaci nových klientů, zadávání dat do informačních systémů.
- Kompletace anti-money laundering (AML) a know your customer (KYC) dokumentace u nových zakázek a při periodických revizích.
- Komunikace v angličtině s poskytovatelem sdílených služeb v oblasti risk managementu.
- Průběžná revize stavu rozpracovaných úkolů.
- Aktualizace lokální risk směrnice.
- Učit se od zkušenějších kolegů, nasávat informace a rozšiřovat si obzory.
- Projekty například: implementace nových informačních systému, které ti ulehčí práci. Mapování, zjednodušování a zlepšování procesů, a jiné.
- Interní vzdělávání kolegů v oblasti řízení rizik.
- Zorientování se v procesním prostředí a fungování globální orientace jako je Deloitte.
- Plný úvazek
- Flexibilní pracovní doba
- Částečný úvazek
- Ještě nemáš pracovní zkušenost? Nevadí, vše tě naučíme. Pokud už máš nějakou zkušenost z obdobné pozice. Případně znalost regulací spojených s Financial Crime Compliance, připiš si plusové body.
- Tvoje čeština je výborná a v angličtině se taky neztratíš (úroveň min. B2).
- Pečlivost je tvoje druhé jméno a tvoje okolí tě často chválí za organizační schopnosti.
- Dokážeš si stanovit časové priority.
- Celkovou počítačovou gramotnost bereme jako samozřejmost.
- MS Office
- Středoškolské vzdělání
- Magisterské vzdělání
- Bakalářské vzdělání
- Čeština
- Angličtina
- Budeme rádi za dlouhodobou spolupráci, a proto dostaneš rovnou smlouvu na dobu neurčitou.
- Začátky jsou náročné, a proto dostaneš svého buddyho, který ti pomůže se zorientovat.
- Čeká na tebe nabitá Cafeterie s 31 200 body na rok. Benefity si můžeš vybrat podle svých představ (např. jako stravenky, penzijní pojištění, vouchery na sport, kulturu aj.).
- Máme pro tebe špičkové kurzy zaměřené třeba na time-management, asertivitu, komunikaci, Excel a mnoho dalšího. Také máme přístup do Udemy nebo LinkedIn Learning.
- Máme skvělý tým, a to jak lidsky, tak profesně – všichni si tady tykáme a během roku se potkáváme i na různých firemních a týmových akcích (např. Skitrip v Rakousku a další teambuildingy).
- Užiješ si o týden víc relaxu – potřebujeme tě totiž odpočinutého. A navíc ti k dovolené dáme i cestovní pojištění k soukromým účelům.
- Flexibilní pracovní doba je pro nás standard. A samozřejmě můžeš využít i home office.
- Zdraví je na prvním místě, a proto je ti k dispozici online poradna uLékaře. Pořádáme i dny zdraví, během kterých probíhají různé workshopy a odborná vyšetření.
- Pro pomoc v náročných situacích je tady naše asistenční služba – kvalifikovaní odborníci ti poskytnou právní, finanční a psychologické poradenství.
- Odměna za doporučení nového kolegy, můžeš získat 15 000 – 100 000 Kč.
- Pravidelně můžeš využít služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčové, kteří k nám dochází přímo do kanceláře.
- Máme příjemné kanceláře v centru Prahy – můžeš zajít do naší vlastní kavárny, zacvičit si ve fitku (pravidelně probíhají lekce jógy, kruhový trénink nebo HIIT), pro zrelaxování využít meditační místnosti, půjčit si literaturu v naší knihovně a v létě si můžeš užít oběd na terase s výhledem na Pražský hrad.
- Pozice je vhodná i pro rodiče na mateřské/rodičovské/otcovské dovolené (minimální úvazek je 50% rozvržen do všech pracovních dnů; po zaučení je možnost práci rozložit mezi přítomnost v kanceláři a home office).
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Sickdays
- Stravenky
- Školení