
Office Manager v digitální agentuře
- Praha 2
- 35 000 - 40 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Zajištění plynulého chodu kanceláře a administrativní podpora vedení společnosti
- Řešení ad hoc úkolů dle aktuální potřeby
- Správa došlých a vydaných faktur, základní fakturace a komunikace s účetním
- Příprava a organizace zasedacích místností (občerstvení, materiály, zajištění techniky)
- Komunikace s dodavateli a dalšími partnery
- SŠ vzdělání
- Výborné komunikační a organizační schopnosti
- Zodpovědnost, samostatnost a schopnost týmové spolupráce
- Praxe výhodou - pozice je vhodná i pro šikovného absolventa
- Angličtinu na úrovni minimálně B2 (klienti, kolegové)
- Znalost MS Office (Excel, PowerPoint)
- Výhodou zkušenost s fakturačním systémem Temogy
- Výhodou řidičský průkaz skupiny B
- Práci ve stabilní a moderní společnosti s přátelským kolektivem
- Spolupráci na plný úvazek formou IČO
- Roční bonusy
- Moderní kanceláře na Vinohradech s tělocvičnou a hudebním studiem
- 20 dní dovolené + 5 sick days
- Flexibilní pracovní dobu
- Notebook
- Možnost nástupu ideálně od 1. 9., případně i od poloviny srpna
- Místo výkonu práce: Praha - Vinohrady