HR Generalist - možnost na zkrácený úvazek
- Tábor, Jihočeský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- příprava pracovně-právních dokumentů a jejích správa
- budete mít na starost celý životní cyklus zaměstnance (adaptaci nových zaměstnanců, pravidelná školení, rozvoj, změny v náplni práce) až po jeho případný odchod ze společnosti, který budete také koordinovat
- rozvoj a nastavování HR procesů, budete se podílet na implementaci nového HR systému
- úzce budete spolupracovat se mzdovou účtárnou, s managementem a odděleními napříč společností
- řešit pracovně-právní problematiku, komunikovat s úřady a jinými institucemi
- příprava reportů (fluktuace, nástupy/výstupy apod.) , reportovat budete přímo personálnímu řediteli
- příprava prezentací, podkladů a participace při organizaci firemních akcí
- 4 sick days
- flexibilní začátek a konec pracovní doby
- 500 kč penzijní připojištění
- vánoční odměny
- stravenkový paušál, nebo možnost závodního stravování
- dog friendly office
- firemní akce
- věrnostní odměny
- přátelské prostředí ve společnosti s rodinnou atmosférou
- možnost pracovat na zkrácený úvazek (6/7h)
- 1 den home office týdne ( po 4. měsících)
- SŠ - ekonomický směr
- praxi na pozici HR GENERALIST- min. 2 roky
- praxi v oblasti interních posunů ve firmě - talentového plánování (vyhodnocení odborných školení, soft skills apod.)
- výborné organizační schopnosti, pečlivost a pozitivní postoj ke změnám
- aktivní a zodpovědný přístup k práci samostatnost, flexibilitu
- znalost zákoníku práce
- uživatelská znalost MS Office (Excel, Power Point, Word)
- profesionální vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti
- ŘP. sk. B
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.Benefity
- Práce z domova
- Sickdays
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na spoření / pojištění
- Závodní stravování
- Dog-friendly office
JenPráce