HR Generalist - možnost na zkrácený úvazek

  • Tábor, Jihočeský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 9 dny
Najít každému jeho vysněnou práci a firmám spokojené zaměstnance je smyslem toho, co děláme. Specializujeme se na agenturní zaměstnávání, vyhledávání pracovníků na hlavní pracovní poměr, inhouse řešení a komplexní služby v oblasti HR řešení. Zakládáme si na férovém jednání a etickém přístupu. Záleží nám na tom, jak vypadá pracovní trh - snažíme se jít příkladem a svou činností pozitivně ovlivňovat jeho podobu. Ať už hledáte svou první práci nebo jste ostřílený profesionál, u nás najde uplatnění každý.Pro provozovatele maloobchodních prodejen hledáme nového člena personálního týmu na pozici HR Generalist na zajímavou, různorodou a zodpovědnou práci. Pracoviště je v Táboře.Co bude vaše práce?
  • příprava pracovně-právních dokumentů a jejích správa
  • budete mít na starost celý životní cyklus zaměstnance (adaptaci nových zaměstnanců, pravidelná školení, rozvoj, změny v náplni práce) až po jeho případný odchod ze společnosti, který budete také koordinovat
  • rozvoj a nastavování HR procesů, budete se podílet na implementaci nového HR systému
  • úzce budete spolupracovat se mzdovou účtárnou, s managementem a odděleními napříč společností
  • řešit pracovně-právní problematiku, komunikovat s úřady a jinými institucemi
  • příprava reportů (fluktuace, nástupy/výstupy apod.) , reportovat budete přímo personálnímu řediteli
  • příprava prezentací, podkladů a participace při organizaci firemních akcí
Co vám nabídneme:
  • 4 sick days
  • flexibilní začátek a konec pracovní doby
  • 500 kč penzijní připojištění
  • vánoční odměny
  • stravenkový paušál, nebo možnost závodního stravování
  • dog friendly office
  • firemní akce
  • věrnostní odměny
  • přátelské prostředí ve společnosti s rodinnou atmosférou
  • možnost pracovat na zkrácený úvazek (6/7h)
  • 1 den home office týdne ( po 4. měsících)
Co od vás očekáváme?
  • SŠ - ekonomický směr
  • praxi na pozici HR GENERALIST- min. 2 roky
  • praxi v oblasti interních posunů ve firmě - talentového plánování (vyhodnocení odborných školení, soft skills apod.)
  • výborné organizační schopnosti, pečlivost a pozitivní postoj ke změnám
  • aktivní a zodpovědný přístup k práci samostatnost, flexibilitu
  • znalost zákoníku práce
  • uživatelská znalost MS Office (Excel, Power Point, Word)
  • profesionální vystupování, výborné organizační a komunikační schopnosti
  • ŘP. sk. B
jak se přihlásitPokud Vás tato nabídka práce zaujala, reagujte prosím na tento inzerát. Jakmile dostaneme Vaši odpověď, budeme Vás kontaktovat a informovat o dalším průběhu.
Máte doplňující otázky? Neváhejte nás kontaktovat.
Přejeme Vám hodně úspěchů ve výběrovém řízení a těšíme se na další spolupráci.Pokud si chcete prohlédnout kompletní nabídku otevřených pozic, navštivte www.randstad.cz.Benefity
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Závodní stravování
  • Dog-friendly office

JenPráce