
Tax coordinátor - junior (M/Ž)
- Praha
- 65 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Teď už stačí jen odpovědět.Poslat nabídku na e-mail DismissKam vám můžeme nabídku Tax coordinátor - junior (M/Ž) u Bright HR, s.r.o. poslat?E-mail příjemceZadejte správný formát e-mailuPoznámka pro příjemceNepovedlo se odeslat e-mail. Zkontrolujte, prosím, e-mailovou adresu a zkuste to znovu.Za účelem zaslání pracovní nabídky budou společnosti ze skupiny Alma Career zpracovávat Vámi zadaný e-mail. |Potvrzením odeslání poskytujete společnostem ze skupiny Alma Career, jako společným správcům, své osobní údaje za účelem zaslání pracovní nabídky na portálu Jobs.cz.V souvislosti se zpracováním Vašich osobních údajů máte příslušná práva: (i) na přístup k osobním údajům, (ii) na opravu nepřesných nebo doplnění neúplných osobních údajů, (iii) na výmaz osobních údajů, nejsou-li již osobní údaje potřebné pro účely, pro které byly shromážděny či jinak zpracovány, anebo zjistíte-li, že byly zpracovávány protiprávně, (iv) na omezení zpracování osobních údajů ve zvláštních případech, (v) na přenositelnost údajů, (vi) vznést námitku, po níž zpracování Vašich osobních údajů bude ukončeno, neprokáže-li se, že existují závažné oprávněné důvody pro zpracování, jež převažují nad Vašimi zájmy nebo právy a svobodami zejména, je-li důvodem případné vymáhání právních nároků, (vii) obrátit se na Úřad pro ochranu osobních údajů a (viii) odvolat souhlas, je-li zpracování založeno na souhlasu.Alma Career
Alma Career Czechia s.r.o., Menclova 2538/2, 180 00 Praha 8, Česko, IČO: 264 41 381
Alma Career Slovakia s.r.o., Pribinova 19, 811 09 Bratislava, Slovensko, IČO: 35 800 861
Alma Career Poland Sp. z o.o., Przeskok 2, 00-032 Varšava, Polsko, KRS 0000988078Další informace o zpracování údajů jsou dostupné na .Poslat na e-mailPracovní nabídkaDynamicky rostoucí investiční skupina, která staví moderní industriální parky pro světové značky, aktuálně hledá Tax Coordinátora. Společnost působí v České republice, Polsku, Německu, Nizozemí, na Slovensku i ve Španělsku a klade důraz na inovace a udržitelnost.👉 Pozice je vhodná i pro juniory a absolventy - pokud má uchazeč kratší praxi nebo dokončené studium v oblasti daní, dostane příležitost nastartovat kariéru a dále se rozvíjet pod vedením zkušených kolegů.Náplň práce
- Koordinace daňové agendy u interně účtovaných firem (směrnice, přehledy, archivace).
- Zajištění agendy DPH, daně z příjmu, majetkových daní, registrací a přiznání.
- Spolupráce s účetním týmem na analýzách a reportech.
- Komunikace s externími poradci i daňovými úřady.
- Daňový reporting celé skupiny a návrhy optimalizací.
- Příprava dokumentace k převodním cenám a podpora ad-hoc projektů.
- Spolupráce s dalšími týmy při řešení smluv a nových projektů.
- Předchozí zkušenosti s daňovou agendou nebo ukončené studium v oblasti daní.
- Orientace v daňové legislativě, ochota se v ní dále vzdělávat.
- Analytické myšlení, proaktivní přístup a smysl pro detail.
- Samostatnost i schopnost týmové spolupráce.
- Komunikativní znalost angličtiny (minimálně B2)
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word); zkušenosti s účetními softwary výhodou.
- Účast na zajímavých mezinárodních projektech.
- Stabilní zaměstnání s možností profesního i osobního růstu.
- Jazykové kurzy, školení a účast na odborných konferencích.
- Přátelská firemní kultura, společné akce a teambuildingy.
- 25 dní dovolené + 2 sick days, možnost home office 1× týdně.
- Notebook, mobilní telefon a stravenková karta.
- Multisport karta, masáže na pracovišti, ping pong a stolní fotbal.