Administrativní pracovník/ice (M+Ž) - OZP
Interyss s.r.o.
- Litvínov, Ústecký
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Ve spolupráci s ředitelem firmy, VMZ a VV finalizovat podklady pro mzdy
-Připravovat podklady pro ekonomické rozbory - ek. evidenci jednotlivých zakázek a v tom:
" Došlé a vydané faktury
" Odpracované výrobní a montážní hodiny
- Evidovat agendu:
" Došlých a vydaných faktur
" Dodavatelských smluv, SoD, KS, objednávek, certifikátů, prohlášení o shodě, školení apod.
" Školení BOZP, PO, školení řidičů
" Služebních aut - termíny technických kontrol, servisů, knih jízd
" Odeslané a došlé pošty
" Ceníků a vzorků
- Mít přehled o termínech dodání jednotlivých materiálů na zakázky a do skladu. Informovat o těchto skutečnost vzhledem k tomu, že jejich dodávky významně ovlivňují výrobu i montáže odpovědné pracovní firmy (ředitel, VV. VMZ).
- Přispívat na pracovišti k vytvoření dělné atmosféry, jakožto i dbát na pořádekHLÁSIT SE: zaslat životopis na e-mail: serdula@yssengroup.cz - zaměstnavatel se Vám ozve
Práce u nás.cz