
⭐Hledáme nové posily na zákaznickou linku
- Ostrava, Moravskoslezský
- 27 800 - 28 400 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Budeš odbavovat příchozí hovory zákazníků a řešit jejich dotazy a požadavky na platby, zálohy, změny dodavatelů, odečty apod.
- Postaráš se, aby zákazníci byli spokojení a rozuměli našim službám.
- Tvůj hovor nekončí jen u vyřešení dotazu! Důležitou součástí je i prodej našich dalších služeb, a to plynu a elektřiny, pojištění domácnosti, servisu plynových spotřebičů či domácí asistence. Díky tobě tak zákazníci ušetří čas i starosti a mohou se věnovat tomu, co je pro ně opravdu důležité!
- Každý den tě čekají týmové schůzky, kde si společně sdílíme zkušenosti a tipy.
- 💰 Fixní mzdu 27 800 – 28 400 Kč + variabilní složku až 4 260,- při 100 % plnění + provize za prodeje. Nováčci po zaškolení mají průměrnou výplatu i 38 000,-.
- 🎁 30 000 Kč ročně v benefitním portálu (Multisport, vzdělávání, penzijko a další).
- ⚡ Zaměstnanecké slevy na energie.
- 🏖️ 25 dní dovolené + až 5 dní osobního volna navíc.
- 🍲 Stravenkový paušál 123 Kč za každý odpracovaný den.
- 📚 Propracovaný systém školení a adaptace – vše tě naučíme krok za krokem.
- 🏡 Po zaškolení možnost částečného home office.
- ⏰ Směny 7,5 h v rozmezí 7:00–20:00, max. 1 víkend měsíčně.
- 🚀 Rychlý růst – po 6 měsících ti zvýšíme fixní mzdu a otevřeme další rozvojové příležitosti.
- Umíš naslouchat, srozumitelně komunikovat a nebojíš se argumentovat.
- Máš smysl pro organizaci, zodpovědnost a chuť na sobě pracovat.
- Tě náročné situace nerozhodí, protože řešení se vždy najde!
- Je na tebe spolehnutí.
- Se rád/a učíš novým věcem, protože na vzdělání nezáleží – důležitá je tvoje energie a chuť růst.
- Telefonický rozhovor – ověříme základní informace.
- Osobní setkání v Ostravě – rozhovor a modelové situace.
- Finální dohoda – domluvíme se na podmínkách i termínu nástupu.