Obsah inzerátu:Náplň práce správa a podpora ERP systému Helios Inuvio (uživatelská nastavení, evidence, řešení požadavků kolegů) spolupráce s dodavatelem systému a koordinace změnových požadavků školení a podpora uživatelů v rámci firmy zadávání a kontrola dat v systému, dohled nad správností procesů (objednávky, fakturace, sklad, výroba) podpora obchodního a výrobního oddělení - administrativní agenda, příprava dokumentů, reportů a podkladů pro vedení aktivní účast na zlepšování interních procesů a efektivním využívání ERP další běžná administrativa spojená s chodem back office Požadujeme SŠ vzdělání, ideálně ekonomického nebo technického směru zkušenost s ERP systémem (znalost Helios Inuvio velkou výhodou) uživatelská znalost MS Office (Excel, Word, Outlook) pečlivost, spolehlivost a schopnost samostatně řešit úkoly komunikativnost a ochota pomoci kolegům výhodou je praxe na obdobné pozici (back office, administrativní podpora, interní IT/ERP koordinátor) Nabízíme práci v přátelském kolektivu rodinné společnosti s dlouholetou tradicí možnost odborného růstu v oblasti ERP a firemních procesů odpovídající finanční ohodnocení pružnou pracovní dobu a občasnou práci z domova Sick days nástup možný ihned