Team Lead – Logistika
Deloitte
- Plzeň, Plzeňský
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Máš zkušenost s logistikou (inbound a outbound), řízením transportu, dopravou zboží?
- Umíš vést a motivovat tým lidí?
- Dokážeš dobře komunikovat se zákazníky?
- Máš zájem o digitalizaci, automatizaci a zefektivnění logistických operací?
- Láká tě práce v mezinárodním prostředí a domluvíš se anglicky a/nebo německy?
- Máš vystudovanou vysokou školu v oblasti ekonomie, logistiky nebo výroby
- Pracuješ 3-5 let v oblasti spedičních a logistických služeb nebo dopravy
- Umíš si poradit s řízením týmu a vedením lidí
- Zvládáš krizové situace a jsi schopen přijmout správná rozhodnutí.
- Máš zkušenosti s prací s logistickými systémy (například skladové hospodářství, dispozice, řízení dopravy)
- Nebojíš se komunikovat se zákazníky jak v češtině, tak v angličtině a němčině
- Samostatnost, flexibilita, spolehlivost, stresu odolnost
- Velmi dobrá znalost němčiny a angličtiny slovem i písmem
- Máš znalost práce s MS Office
- Zajímají tě technologie a inovace a baví tě učit se nové věci
- Nebojíš se IT systémů a souvisejících podnikových procesů
- Můžeš převzít iniciativu a pomoci nám přijít s novými přístupy
- Vedení a rozvoj mezinárodního týmu logistických specialistů s cílem zajištění efektivního průběhu každodenních operací.
- Řešení operativních problémů a krizových situací s dopravci v případě nepředvídatelných událostí.
- Pravidelná komunikace se zákazníky za účelem udržení vztahu a zajištění spokojenosti klientů.
- Řízení provozu logistických procesů pro naše zákazníky a jejich partnery napříč celým dodavatelským řetězcem.
- Koordinace interních kontaktů k promptnímu a kompetentnímu řešení požadavků zákazníků týkajících se dopravy a doručení materiálů.
- Poskytování denní podpory dodavatelům, poskytovatelům dopravních služeb a různým oddělením našich klientů a odpověď na jejich dotazy týkající se procesů a IT.
- Řešení mimořádných událostí a zpoždění v dopravě a zajištění včasné a přesné komunikace se všemi zúčastněnými stranami.
- Jednání s dodavateli a společné hledání řešení pro zefektivnění provozu.
- Práce s daty včetně analýz a reportů.
- Hledání způsobů, jak zvýšit efektivitu dodavatelského řetězce a procesů.
- Práce, která má smysl a nabízí zajímavé úkoly v inovativním prostředí s vysoce motivovanými kolegy.
- Otevřená profesní cesta podle tvé vize.
- Šance naučit se nové technologie a rozvíjet se podle svého zájmu.
- Prostor a podpora k posunu vpřed; oceníme chuť věci zlepšovat.
- Pravidelné teambuildingové akce a firemní události, abys nás poznal i mimo pracovní dobu.
- Pracovní doba, kterou si můžeš flexibilně rozvrhnout – home office.
- Vynikající další vzdělávání formou online a offline seminářů a v rámci odborné kvalifikace, například prostřednictvím interních boot campů a praktických školení o aktuálním vývoji v oblasti logistiky.
- A řadu klasických benefitů jako jsou cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, penzijní pojištění, firemní masáže, prémiová lékařská péče, stravenky, Multisport kartu, výkonný notebook a telefon aj.
- 25 dní dovolené
- Beer fest
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení