
Customer Service Engineer
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Diagnostika poruch přístrojů, analýza příčin a jejich odstranění, pravidelná údržba dle předpisů výrobce i dalších požadavků předepsaných různými předpisy a zákony
- Instalace přístrojů, uvádění do provozu, spolupráce s Project managementem během instalací, resp. demontáží zařízení
- Komunikace se zákazníky - podpora uživatelů po telefonu i pomocí řešení vzdálené správy
- Komunikace s pracovišti technické podpory v centrále společnosti, resp. výrobních továrnách (i v angličtině)
- Odpovědné a včasné vystavování servisních protokolů, zpráv o zásahu, protokolů o preventivní údržbě a další nutná administrativa
- VŠ/SŠ vzdělání, elektrotechnický směr nutností, dobrá znalost fyziky
- Analytické myšlení, konstruktivní přístup k řešení problémů / poruch
- Praktickou zkušenost s různou technikou, kromě znalostí v oboru elektro je potřeba i mechanická zručnost
- Zájem o obor a chuť se učit novému
- Samostatnost, dobré komunikační dovedosti
- Znalost anglického jazyka
- Řidičský průkaz skupiny B
- Ochotu denně cestovat po svěřeném regionu, v případě potřeby i po celé České Republice
- Časovou flexibilitu při plnění pracovních úkolů, k práci patří občasné zásahy i mimo pracovní dobu a držení pohotovosti
- Odbornou způsobilost elektro - NV 194/2022, min. §6 - Elektrotechnik (nebo dosud platný certifikát dle vyhl. 50/1978, min. § 6)
- Servisní technik potřebuje další kvalifikace, jejichž získání v průběhu zaměstnání je podmínkou (umožníme)
- Rozmanitou a pestrou náplň práce
- Možnost seberealizace, prostor pro uplatnění znalostí a dovedností
- Týmového ducha a přátelské prostředí
- Zázemí mezinárodního koncernu Siemens Healthcare
- Možnost osobního a profesního růstu v rámci společnosti po celém světě
- Příjemné pracovní prostředí a podporující tým (v Brně, Praze i zahraničí)
- Systém firemního vzdělávání
- Atraktivní finanční odměňování a širokou škálu zaměstnaneckých výhod (5 týdnů dovolené, Cafeteria Benefit plus, nákup Firemních akcií a Dnů volna navíc, spolufinancovaná Multisport karta, flexibilní pracovní dobu, možnost Home office a další)
- Program „Healthineers Life and Work Assistance program“ -poradenství pro zaměstnance v oblasti právní, finanční, wellbeing, aj.
- Běžně vyjíždí technik na servis přímo z bydliště, pro případ potřeby máme kanceláře v Praze, Brně a Ostravě
- Služební auto s možností soukromého použití, telefon a notebook jsou samozřejmě základním vybavením