Obsah inzerátu:Vyhrazeno pro OZP. Jsme ostravská společnost DigiDay Group s.r.o. Aktuálně zaměstnáváme více než 70 lidí z čehož naprostou většinu tvoří osoby se zdravotním postižením (OZP). Nabízíme zaměstnání ve stabilní české firmě, která je inovativní a neustále se rozrůstá. Aktuálně rozšiřujeme náš tým v Ostravě na pozici Asistent/ka HR Manažera. Přidej se k nám a společně vybudujeme nejlepší tým. Nabízíme podporu a přátelské prostředí, ve kterém se můžeš rozvíjet. Nástup je možný ihned či dle dohody. Tato pozice je vyhrazena pouze pro OZP. Hledáme zkušeného a zodpovědného kolegu, kolegyni, kterého baví komunikace s lidmi, má rád administrativní práci a umí věci dotáhnout až do konce. Pokud tohle všechno máš, tak máš dobře našlápnuto stát se našim novým kolegou. Jaká bude tvá pracovní náplň -Budeš pravou rukou pro HR Manažera -Administrativní podpora HR oddělení -Komunikace napříč firmou a podpora interní komunikace -Podpora náborového procesu -Spolupráce na onboardingu, školeních a vzdělávání -Zajištění firemních benefitů -Práce s interními dokumenty -Spolupráce na HR projektech Jaké znalosti a dovednosti bys měl/a mít -Předchozí zkušenosti z HR jsem velkou výhodou -Organizační schopnosti, diskrétnost a pečlivost -Profesionální jednání a empatie -Znalost práce na PC, včetně základních kancelářských aplikací WORD, EXCEL, email, ... -Týmový hráč s pozitivním přístupem a ochotou učit se nové věci -Chuť pracovat v týmu a rozvíjet se v rámci společnosti -Zvládat různorodé situace s úsměvem Co ti můžeme nabídnout -Zkrácený úvazek 4 hodiny denně, 20 hodin týdně -Telefon s neomezeným tarifem i pro soukromé účely, pracovní PC/ntbk -Moderní prostory s výbornou dostupností -Multisport kartu jako benefit pro vaše volnočasové aktivity (po zkušební době) -Skvělý tým lidí a výbornou kávu na pracovišti -Teambuildingové akce -Neformální přátelskou firemní kulturu