Corporate Communications Manager CZ/SK
Tchibo
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Práce u nás je různorodá, a to naše zaměstnance baví.
- Důležité pro nás je, že můžeme neustále rozšiřovat a rozvíjet své zkušenosti a znalosti.
- Každý z nás je expertem na specifickou oblast, ale rozumíme i tomu, co dělají ostatní a chápeme základní principy fungování celé firmy.
- Jsme rádi, že můžeme osobně měnit věci a mít vliv na výsledky společnosti.
- Kultura Tchibo je otevřená a neformální, s rodinnou atmosférou.
- Naše prostředí je příjemné a všude kolem nás voní dobrá káva.
- Jsme nadnárodní společností. Patříme mezi největší producenty kávy na světě a zároveň jsme jedním z největších maloobchodních prodejců spotřebního zboží.
- Díky jedinečnému konceptu podnikání, jsme stabilní firmou. S výrobky Tchibo se můžete setkat v našich vlastních kamenných obchodech, v našem e-shopu, v prodejních koutcích v obchodních řetězcích nebo v regálech s kávou v malo i velkoobchodních prodejnách, a to jak v České republice, tak na Slovensku.
- Jsme rodinnou firmou. Ve firmě se všichni známe, jsme zvyklí se navzájem podporovat a chovat se k sobě lidsky.
- Prostředí, ve kterém pracujeme je dynamické, každý den řešíme něco nového, ale vždy se stihneme zastavit u dobré kávy, která voní všude kolem nás.
- Zodpovědnost za kompletní komunikační strategii Tchibo ve spolupráci s generálním ředitelem (GM), centrálou v Hamburku a externí PR agenturou.
- Příprava a exekuce krátkodobé i dlouhodobé interní a externí komunikační strategie.
- Podpora komunikační strategie GM směrem k veřejnosti, zaměstnancům, zákazníkům a vybraným cílovým skupinám.
- Komunikace ve všech našich prodejních kanálech společnosti, spolupráce s ostatními odděleními napříč společností.
- Tiskové zprávy, produktová komunikace, výroční zprávy, komunikace s médii (např. lifestylové magazíny).
- Zodpovědnost za krizovou komunikaci v oblasti zákaznické péče a spokojenosti zákazníků, kooperace s úředními orgány a institucemi.
- Monitoring médií.
- Podpora online komunikačních kanálů – sociální média, LinkedIn, webové stránky, Tchiboblog, intranet atd. Příprava interního čtvrtletníku Tchiboviny.
- Reprezentace společnosti na konferencích, organizace firemních akcí a aktivit pro zaměstnance.
- Správa budgetu.
- Alespoň 5 let zkušeností v oblasti korporátní komunikace/PR.
- Brilantní češtinu, plynulou angličtinu, němčina výhodou.
- Excelentní komunikační dovednosti, vysoká míra samostatnosti, profesionální vystupování.
- Schopnost prioritizace, time management a stresu odolnost.
- Drive a ochota přinášet inovace v oblasti komunikace a PR.