
Specialista/ka zákaznického servisu
- Praha
- 45 000 - 60 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Péče o klíčové zákazníky a řešení jejich požadavků
- Spolupráce na implementaci nových logistických projektů typu Kanban
- Zpracování forecastů spotřeby zákazníka, kontrola disponibility zásob
- Operativní řešení různých situací v dodavatelském řetězci
- Úzká spolupráce s obchodním týmem, oddělením nákupu a distribučním centrem
- Minimálně SŠ vzdělání obchodního, nebo technického směru
- Zájem o technické produkty a orientaci v obchodní administrativě
- Angličtinu na komunikativní úrovni (min. B1) - denní kontakt s centrálou v DE
- Pokročilou znalost MS Office, zejména Excel (např. kontingenční tabulky)
- Systémový a logický přístup, cílevědomost, odpovědnost
- Výborné komunikační schopnosti, prozákaznický přístup a samostatnost
- Zkušenost v oblasti zákaznického servisu vítána
- Zajímavou a různorodou práci v dynamickém týmu
- Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
- Zázemí stabilní mezinárodní společnosti
- Odpovídající a motivující finanční ohodnocení
- Po zapracování možnost práce formou home office až 2 dny v týdnu
- Program profesního rozvoje a vzdělávání
- 5 týdnů dovolené
- Příspěvek na stravování
- Penzijní připojištění
- Pravidelné firemní akce
- Nápoje a občerstvení na pracovišti
- Měsíční bonusy dle obchodních výsledků
- Nástup možný ihned
- Pracoviště Praha - Čakovice, občasné pracovní cesty i do zahraničí