
Learning & Development Specialist
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Koordinace a realizace interních a externích školení od A do Z (sledování rozpočtu školení, správa dat a vypracování reportů, správa smluvních procesů s dodavateli, zpracování faktur, práce ve vzdělávací aplikaci, administrace portfolia školení, podpora dalších facilitátorů atd.).
- Navrhování, implementace a vedení vybraných školení, jak osobně, tak online (v angličtině nebo češtině/slovenštině) podle tvé odbornosti (např. zpětná vazba, stanovení cílů, komunikace, prezentační dovednosti atd.).
- Identifikace individuálních a týmových rozvojových potřeb a navrhování řešení na míru.
- Administrativní podpora pro interní business školitele, včetně jejich dalšího rozvoje.
- Aktivní podílení se na procesu onboardingu nových zaměstnanců a zajištění jejich hladké integrace.
- Podpora seniorních facilitátorů, kteří budou také tvými mentory na tvé L&D cestě.
- Spolupráce na různorodých projektech podle dohodnuté L&D strategie.
- Propagace jednotlivých školení a přispívání k tvorbě komunikačních strategií.
- Úzká spolupráce s HR business partnery a kolegy napříč regionem střední Evropy.
- Příležitost k růstu, rozvoji kreativity a zdokonalování facilitátorských dovedností.
- Máš minimálně 2letou zkušenost v oblasti L&D nebo jiných souvisejících oblastech osobního či zaměstnaneckého rozvoje.
- Vzdělání v andragogice nebo psychologii je velkou výhodou, ale nikoliv podmínkou.
- Oceníme aktivní přístup k učení, a že držíš krok s moderními trendy v oblasti vzdělávání dospělých.
- Dokážeš efektivně a samostatně zvládat administrativní úkoly.
- Máš silné komunikační dovednosti a dokážeš komunikovat s různými typy lidí.
- Máš proklientský přístup k práci, což ti umožňuje být cenným partnerem v diskusích.
- Umíš pracovat s Excelem a PowerPointem.
- Problémy řešíš proaktivně s využitím kritického myšlení a kreativity.
- Máš růstově a strategicky nastavené vnímání, což zahrnuje efektivní organizaci času a prioritizaci podle strategických potřeb firmy, autonomní přístup k delegovaným úkolům a pečlivé řízení projektů, bez ztráty přehledu o celkovém časovém plánu.
- Domluvíš se v českém i anglickém jazyce na velmi pokročilé a profesionální úrovni.
- Jsi agilní a dokážeš se rychle přizpůsobit dynamickému prostředí, protože každý den je jiný než ten předchozí.
- Slovenština
- MS Outlook
- MS Office
- MS Excel
- Čeština
- Angličtina
- Zapojení se do zajímavých projektů: Využití tvých silných stránek v různých interních projektech na lokální i regionální úrovni, včetně možnosti školení na Deloitte University ve Francii.
- Otevřená a přátelská firemní kultura: Dbáme na otevřené a přátelské atmosféře při zachování profesionality směrem k interním klientům. Od prvního dne si všichni tykáme, dokonce i s nejvyšším managementem.
- Buddy system: Během prvních dnů a týdnů ti bude přidělen Buddy, který ti pomůže s adaptací ve firmě.
- Důraz na dlouhodobý rozvoj: Nejen, že jsme L&D a podporujeme vzdělávání druhých, ale také rozvíjíme i sami sebe, ať už prostřednictvím interních či externích školení.
- Kariérní kouč: Tvůj osobní a profesionální růst je také podpořen tvým kariérním koučem a seniorním kolegou z týmu.
- Krásné pracovní prostředí minutu od Hlavního nádraží: Budova Churchill I. získala mnoho ocenění a věř, že se v ní skvěle pracuje! Máme vlastní kavárnu, meditační místnosti, fitko a organizované fitness lekce.
- Možnost práce z domova a flexibilní pracovní doba: Pokud preferuješ, můžeš čas od času využít práci z domova. Vše je o vzájemné domluvě.
- Zdraví je na prvním místě, a proto je k dispozici online poradna uLékaře. Pořádáme i dny zdraví, během kterých probíhají různé workshopy a odborná vyšetření.
- Pro pomoc v náročných situacích je tady naše asistenční služba - kvalifikovaní odborníci poskytují právní, finanční a psychologické poradenství.
- Můžeš využít služeb fyzioterapeuta, maséra nebo krejčové, kteří k nám dochází přímo do kanceláře.
- Další balíček benefitů: cafeterie se štědrým budgetem na sport, vzdělávání, cestování a dovolenou, stravenky, firemní notebook a telefon dle výběru, firemní masáže, multisport karta a jiné zajímavé výhody.
- 25 dní dovolené
- Bikebox
- Cafeteria
- Cestovní pojištění
- Čistírna
- Firemní knihovna
- Home office
- Masér
- Mobilní telefon
- Multisport karta
- Notebook
- Občerstvení
- Posilovna
- Premiová zdravotní péče
- Sickdays
- Stravenky
- Školení