
REFERENT ZÁKAZNICKÉ PÉČE - RETENCE/PROAKTIVNÍ RETENCE
Centropol
- Ústí nad Labem, Ústecký
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Telefonický kontakt se zákazníky naší společnosti s cílem dle typu kampaně, zejména udržení zákazníka
- Budete se starat o spokojenost našich zákazníků na odchozí lince
- Kontakt se zákazníky prostřednictvím telefonické i písemné komunikace
- Příprava zákaznické dokumentace, zpracování cenových kalkulací (cenové srovnání s konkurencí)
- Zjišťování spokojenosti zákazníků a vyřizování jejich požadavků
- Úpravy a změny stávajících smluv našich zákazníků
- Práce v interních systémech
- Spolupráce s ostatními útvary společnosti
- Účast při tvorbě procesů a postupů
- Zajímavé mzdové ohodnocení: fixní mzda + provize v neomezené výši (záleží na Vás, kolik si vyděláte). Průměrná mzda včetně provizí se pohybuje kolem 35 000 Kč, není problém dosáhnout na 45.000 Kč, ti šikovnější ale mají mnohem více
- 40hodinový pracovní týden (plný úvazek podmínkou)
- Volno o víkendech, svátcích a žádné noční směny
- Přátelský tým
- Širokou škálu zaměstnaneckých benefitů (26 dnů volna, stravenky v hodnotě 140 Kč, Cafeteria ve výši 9.600 Kč ročně, Multisport karta, příspěvek na penzijní připojištění a životní pojištění, placené volno při doprovodu „prvňáčka“, pravidelné týmové a firemní akce, zvýhodněné ceníky elektřiny a plynu pro Vás i Vaše blízké a mnoho dalších).
- Šanci posunout se v kariérním žebříčku výš. Přesvědčit se můžete u Vašich budoucích vedoucí a kolegů specialistů, kteří začínali právě na stejné pozici
- Příjemný mluvený projev
- Orientace na zákazníka a jeho spokojenost
- Odhodlanost plnit stanovené cíle a tah na branku
- Základní znalost PC (Excel, Word, Outlook)
- Ochota učit se novým věcem
- Praxe není podmínkou – vše Vás rádi naučíme, budete se učit od těch nejlepších