Manažer oddělení realizací s angličtinou

Jobs Contact Consulting

  • Brno, Jihomoravský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Hledám MANAŽERA ODDĚLENÍ REALIZACÍ pro úspěšnou tuzemskou společnost působící na mezinárodním poli se zaměřením na vývoj vlastních systémů (HW, SW, mechanika). Pokud máte tah na branku, zvládáte komunikaci v angličtině a nemáte strach se zajímavých výzev, tak mi zašlete svůj životopis!Náplň práce
  • zodpovědnost za řízení a realizaci projektů vedených projektovými manažery
  • vedení a koordinace týmu projektových manažerů
  • sestavování, kontrola a optimalizace projektových plánů, rozpočtů a harmonogramů
  • kontrola řízení rizik a řešení problémů v průběhu realizace projektů
  • zavádění a dohled nad používáním projektových metodik (např. Agile, Waterfall, PRINCE2)
  • pravidelný reporting top managementu
  • monitoring a hodnocení výkonnosti projektového oddělení
  • spolupráce s obchodním oddělením při plánování kapacit a tvorbě nabídek
  • spolupráce s vývojovou, výrobní a servisní části společnosti
  • odpovědnost za plnění cílů v oblasti kvality, nákladů a termínů projektů
  • vedení vlastních projektů
Požadavky
  • VŠ vzdělání, ideálně v oboru elektrotechniky / strojírenství
  • zkušenosti z obdobné pozice v řízení komplexních projektů
  • znalost projektových metodik - např. PRINCE2, IPMA, PMI, Agile/Scrum
  • zkušenosti s vedením lidí a nastavováním procesů
  • uživatelská znalost komerčního ERP systému
  • ŘP sk. B, aktivní řidič
  • cestování do zahraničí (cca 2 dny v měsíci)
  • angličtina - pravidelná komunikace v psané i mluvené formě
  • samostatnost a zodpovědnost
  • výborné komunikační, vyjednávací a prezentační dovednosti
Nabízíme
  • platové ohodnocení odpovídající zkušenostem
  • motivační složka, bonusy
  • služební automobil
  • telefon + notebook
  • týden dovolené navíc + sickdays
  • vzdělávací kurzy + školení
  • flexibilní pracovní doba
  • systém kafetérie
  • občerstvení v zaměstnání
  • příspěvky na další vzdělání
  • firemní teambuildigové akce
  • možnost příležitostně práce formou Home-Office
  • pracoviště: Brno
Doplňující informaceZaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.Tato nabídka je také vhodná pro: manažer oddělení realizací, projektový manažer, vedoucí pracovník, ředitel realizací, PRINCE2, PMI, IPMA, Agile, Scrum, Waterfall, apod.Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!

Jobs Contact Consulting