Prodejní poradce 38.75h

  • Praha 1
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 17 dny
Popis společnostiCOS nabízí šatník s konfekcí a doplňky, které se vyznačují výjimečnou kvalitou a trvalým designem. Značka má povznesenou estetiku, která ztělesňuje luxus s důrazem na řemeslné zpracování, inovace a přesvědčivé módní hnutí.Popis nabídky práceJako Sales Advisor jste přátelskou tváří, která vítá naše zákazníky a ztělesňuje srdce naší značky.Budete mít příležitost poskytovat zákazníkům služby na vysoké úrovni na každém kroku. Budete hrát důležitou roli při zlepšování zážitku z nakupování, od zahájení konverzace až po asistenci u pokladny, ve zkušebních kabinkách a na celé prodejní ploše. Mezi vaše povinnosti bude patřit také zpracování dodávek, doplňování zásob a prodej nejnovějších oděvů na prodejní ploše.Vaše role je zásadní pro vytváření příjemných zážitků, které prezentují to nejlepší z naší značky. S vřelostí a nadšením budete provázet naše zákazníky jejich cestou, nabízet jim skutečnou pomoc a proaktivní služby, které je povzbudí a inspirují. Společně ve spolupráci se svým týmem budete vytvářet okamžiky, na kterých záleží.Předchozí zkušenosti v oblasti zákaznického servisu a znalost textilií jsou sice příjemné, ale nejsou povinné.Kvalifikace
  • Orientace na zákazníka; máte opravdový zájem poznat naše zákazníky a nabídnout jim zážitek a úroveň služeb, které odpovídají jejich očekáváním
  • Jste proaktivní; využíváte svou iniciativu k tomu, abyste zákazníkům poskytli nezapomenutelný zážitek z nakupování
  • Jste zvídaví; hledáte příležitosti ke zlepšení každodenních procesů a rutiny a v případě potřeby podnikáte proaktivní kroky
  • Nasloucháte nápadům a názorům ostatních a zajímáte se o ně
  • Jste upřímní a máte autentický přístup
  • Zajímáte se o módu a trendy
  • Jste komunikativní, pozitivní a otevřený
  • Jste ochotni se učit a přizpůsobovat
  • Spolupracujete, jste vstřícní a podporujete ostatní
  • Máte dobrou znalost češtiny a angličtiny
Další informaceJedná se o pozici na plný úvazek s pracovní smlouvou na 38,75 hodin týdně. Přihlaste se zasláním svého životopisu v češtině nebo angličtině co nejdříve, nejpozději však do 15.09.2025. Z důvodu nařízení o ochraně osobních údajů přijímáme pouze přihlášky zaslané prostřednictvím naší kariérní stránky.Benefity:Všem našim zaměstnancům nabízíme atraktivní benefity s rozsáhlými možnostmi rozvoje po celém světě. Všichni naši zaměstnanci dostávají 25% zaměstnaneckou slevu, kterou lze využít na všechny naše značky H&M Group v kamenných prodejnách i online. Kromě zaměstnanecké slevy jsou všichni naši zaměstnanci zařazeni do našeho motivačního programu H&M - HIP. Více informací o našem motivačním programu H&M si můžete přečíst .
  • Zaměstnanecká sleva 25% ve všech značkách patřících do H&M Group
  • Příspěvek na stravování
  • Multisport program
  • Dovolená nad rámec zákona
  • Odměna za doporučení zaměstnance
  • Neomezené možnosti karierního růstu a indivuduálního rozvoje
Inkluze & DiverzitaV H&M Group jsme odhodláni vytvářet a udržovat inkluzivní, různorodá a spravedlivá pracovní místa v celé naší organizaci. Naše týmy by měly být složeny z různých lidí, kteří sdílejí a kombinují své znalosti, zkušenosti a nápady. Různorodá pracovní síla vede k pozitivnímu vlivu na to, jak řešíme výzvy, co vnímáme jako možné a jak se rozhodneme jednat s našimi kolegy a zákazníky po celém světě, proto v našem náborovém procesu zohledňujeme všechny aspekty různorodosti.

H&M