Fakturant/ka, odpadový hospodář/ka a administrativní pracovník/ce pro asistenční a odtahovou službu

Roman Kucera

  • Chrudim, Pardubický Hlinsko, Pardubický
  • 28 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 28 dny
Obsah inzerátu:Místo výkonu práce Hlinsku v Čechách. Jedná se o práci na jednu směnu, pracovní doba od pondělí do pátku od 7:30 do 16:00. Požadujeme znalost práce na PC (Word, Excel), základy účetnictví. Vhodné i pro absolventy - zaučíme, nástup možný ihned. Zaměstnanecké výhody: služební telefonní číslo První kontakt učiňte, prosím, na níže uvedeném telefonním čísle v čase od 9:00 - 19:00 hod.

Bezpersonálky

Podobné nabídky

  • administrativní pracovník

    NANLOC s.r.o.

    • Chrudim, Pardubický
    • 45 000 Kč za měsíc
    Obsah inzerátu: První kontakt: e-mailem: slavik@nanloc.cz telefonicky: 775 930 155 Do našeho menšího, přátelského týmu hledáme nového kolegu nebo kolegyni, který/á nám pomůže s a…
    • Před 1 měsícem
  • Administrativní pracovnice - sekretářka ve škole

    • Chrudim, Pardubický
    Místo výkonu práce: Chrudim Požadavky: základní ekonomické znalosti, zodpovědnost, loajalita, práce v oboru - výhodou náplň práce: evidence, administrativa, práce s penězi, obs…
    • Před 7 dny