Customer Development Manager

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 13 dny
O násGlobální společnost působící ve více než 200 zemích, specializující se na ústní hygienu, osobní péči, péči o domácnost, péči o pleť a výživu domácích mazlíčků.Náplň práce:Budování a řízení vztahů s klíčovými zákazníky a stakeholderyVedení obchodních jednáníPravidelné návštěvy prodejen s cílem monitorovat výkon a identifikovat příležitosti ke zlepšeníKoordinace speciálních akcí a promočních aktivit ve spolupráci s oddělením Retail MarketinguImplementace a koordinace in-store aktivit a merchandisinguMonitoring prodejních a distribučních výsledkůSběr a analýza dat o výkonu (5P)Řízení obchodního plánování a rozpočtu v rámci schválených limitůCo od Vás očekáváme:Minimálně 3 roky praxe na pozici Key Account Managera nebo obdobné obchodní roli ve FMCG prostředíSchopnost budovat a rozvíjet vztahy se zákazníky a efektivně vést obchodní jednáníAnalytické myšlení - schopnost pracovat s daty, vyhodnocovat výsledky a navrhovat doporučeníVýborné komunikační a prezentační dovednostiZkušenost s organizací a koordinací akcí či projektůAktivní znalost angličtiny na úrovni C1 (denní komunikace v mezinárodním prostředí)Ochotu k cestování v rámci Česka a Slovenska (cca 25-45 % času)Řidičský průkaz sk. B - aktivní řidičCo Vám můžeme nabídnout:Motivační bonusový systémSlužební automobil i k soukromému využitíSleva na produkty společnostiZdravotní a stomatologická péče25 dní dovolené + 10 sick daysPříspěvek na stravováníPráce z domova (1 den v týdnu - pátek)Cafeteria systém benefitůMultisport kartaPříspěvek na penzijní připojištění a životní pojištěníMožnosti profesního růstu a rozvojeBenefity
  • Práce z domova
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Služební auto
  • Vzdělávací kurzy
  • Lékařská péče
  • Kafetérie
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na sport
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na volný čas
  • Příspěvek na spoření / pojištění

JenPráce