Komunikujete rád/a a zařídíte, že do sebe věci hezky zapadnou? 🧩 Referent/ka obchodního oddělení = koordinační síla našeho obchodu Pevná pracovní doba do 15:30

Omnika s.r.o.

  • Hodonín, Jihomoravský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 10 dny
Umíte skloubit komunikaci se zákazníkem s pečlivou administrativou? Baví Vás, když do sebe věci zapadají jako puzzle a zakázka běží hladce od objednávky až po dodání? Pak si budeme rozumět.Jsme – hodonínští specialisté na funkční a designově atraktivní stínící techniku.Proč se Vám u nás bude líbit?Představte si svůj pracovní den zhruba takto:Ráno si připravíte kávu a projdete si e-maily s novými objednávkami. Ty zadáte do systému a podle nich připravíte podklady pro výrobu. 📑 Pak přichází na řadu kontrola – jestli máme všechny komponenty, zda je dodržen plánovaný termín výroby a jestli zákazník dostal odpověď na své dotazy.Mezitím Vám zavolá zákazník s prosbou o změnu v objednávce. Díky Vaší trpělivosti a ochotě hledat řešení to zvládnete vyřídit rychle a bez komplikací. O chvilku později řešíte interně s kolegyní z výroby detaily k zakázce, aby vše probíhalo podle plánu.A tak je to každý den – žádná nuda, ale různorodá práce, kde je komunikace stejně důležitá, jako pořádek v papírech a datech.Co byste měl/a znát a umět?Německý nebo anglický jazyk na komunikativní úrovni (znalost obou je výhodou).Dobrou znalost MS Office, hlavně Excelu a Wordu.Pečlivost a smysl pro detail – aby byly objednávky v pořádku.Chuť pomáhat zákazníkům i kolegům.Schopnost dotahovat věci do konce.Systém K2 a naše produkty Vás rádi naučíme.Praktické info:Výběrko u nás probíhá jednoduše. Pošlete nám životopis a pozveme Vás na krátké setkání, kde se osobně poznáme. Prohodíme pár slov v cizím jazyce a vyzkoušíme, zda si budeme vzájemně rozumět. Většinou vše vyřešíme v jednom kole.Staňte se hrdin(k)ou našich zákazníků a koordinační silou našeho obchodního oddělení.Těšíme se na Vás!

Nelisa