
Demand Manager
- Praha 1 Praha 2
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
- V Celnici 1028/10, 110 00 Praha - Nové Město
- Ihned, nebo dle dohody
- Minimálně SŠ s maturitou
- Správa a rozvoj procesu Demand Management v rámci organizace
- Sběr, evidence a analýza požadavků byznysu na IT služby
- Převod byznysových potřeb do specifikací pro IT týmy
- Prioritizace požadavků a koordinace jejich schvalování
- Spolupráce na plánování rozvoje služeb
- Facilitace jednání mezi byznysovými stakeholdery a IT týmy
- Příprava a prezentace reportů o stavu a trendech v oblasti požadavků
- Organizace pravidelných revizí poptávky a iniciace nápravných opatření
- Spolupráce s procesy Service Request, Change a Service Level Management
- Podpora vlastníků služeb při definování a rozvoji nových požadavků
- Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení poptávky a služeb
- Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších metodikách (COBIT, Balanced Scorecard, Value Stream Mapping) výhodou
- Schopnost identifikovat a analyzovat potřeby byznysu a převádět je do požadavků na IT služby
- Znalost metod a nástrojů pro sběr, analýzu a prioritizaci požadavků, včetně tvorby business case, cost-benefit analýz a práce se základními finančními metodami (ROI, EVA, NPV, IRR)
- Orientace v procesech ITSM (Idea Management, Service Level Management, Service Request Management, Change Management)
- Schopnost komunikovat s byznysovými stakeholdery i IT týmy, facilitace jednání
- Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
- Orientace v projektovém řízení a schopnost podílet se na plánování rozvoje služeb výhodou
- Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
- Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
- Demand manager, nebo
- Business Relationship Manager, nebo
- Business Analyst / IT Analyst, nebo
- IT Service Manager / Process Manager, nebo
- Change Manager, nebo
- jiná role spojená se sběrem, vyhodnocováním a řízením požadavků na IT služby
- Průkazná zkušenost se sběrem, analýzou, vyhodnocováním a prioritizací požadavků
- Zkušenost s převodem byznysových potřeb do specifikací pro IT týmy
- Zkušenost s vyhodnocováním a prioritizací požadavků
- Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA
- Samostatnost a zodpovědnost
- Silné analytické, komunikační a vyjednávací schopnosti
- Schopnost facilitovat jednání mezi byznysem a IT týmy
- Odolnost vůči stresu a schopnost prioritizovat úkoly
- Týmová spolupráce a respekt k ostatním
- 6 týdnů dovolené
- Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
- Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
- Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
- Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
- Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
- Volnočasovou kartu MultiSport
- Tankovací kartu OMV
- Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
- již více než 20 let hospodaříme s železničními dráhami v majetku státu a plníme funkci vlastníka a provozovatele dráhy ve smyslu zákona o dráhách
- Zajišťujeme provozování, provozuschopnost, údržbu, opravy, rozvoj a modernizaci drážní infrastruktury.
- Dlouhodobě se profilujeme jako moderní, stabilní a perspektivní společnost.
- Se svými cca 17 tisíci zaměstnanci patříme mezi největší zaměstnavatele v České republice.