Demand Manager

Správa železnic

  • Praha 1 Praha 2
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 9 dny
Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - procesní specialisty, kteří se chtějí podílet na rozvoji nejen naší organizace, ale i sebe samých.Jako součást odboru OCIO (kancelář ředitele IT) se přímo podílíme na naplňování strategických cílů organizace, a to skrze volbu a návrh vhodných procedurálních, aplikačních a technických řešení, která přímo podporují služby poskytované našim odběratelům v rámci Správy železnic.Do našeho týmu hledáme Demand Managera, který bude zodpovědný za řízení a koordinaci poptávky po IT službách, sběr a vyhodnocování požadavků od byznysu a jejich převod do návrhů služeb. Součástí role je sledování trendů, identifikace budoucích potřeb a zajištění, aby IT služby odpovídaly strategickým cílům organizace.Druh PPV
  • Pracovní poměr na dobu určitou 1 rok s předpokladem prodloužení na dobu neurčitou
Pracoviště
  • V Celnici 1028/10, 110 00 Praha - Nové Město
Možný nástup
  • Ihned, nebo dle dohody
Požadované vzdělání
  • Minimálně SŠ s maturitou
Pracovní náplň:
  • Správa a rozvoj procesu Demand Management v rámci organizace
  • Sběr, evidence a analýza požadavků byznysu na IT služby
  • Převod byznysových potřeb do specifikací pro IT týmy
  • Prioritizace požadavků a koordinace jejich schvalování
  • Spolupráce na plánování rozvoje služeb
  • Facilitace jednání mezi byznysovými stakeholdery a IT týmy
  • Příprava a prezentace reportů o stavu a trendech v oblasti požadavků
  • Organizace pravidelných revizí poptávky a iniciace nápravných opatření
  • Spolupráce s procesy Service Request, Change a Service Level Management
  • Podpora vlastníků služeb při definování a rozvoji nových požadavků
Předpoklady pro tuto roliVhodný kandidát by měl disponovat následujícími znalostmi a mít min. 3 roky zkušeností v oblasti řízení IT služeb nebo souvisejících procesů.Znalosti a dovednosti
  • Strategické a koncepční myšlení v oblasti řízení poptávky a služeb
  • Znalost rámce ITIL (ideálně verze 2 a 3), orientace v dalších metodikách (COBIT, Balanced Scorecard, Value Stream Mapping) výhodou
  • Schopnost identifikovat a analyzovat potřeby byznysu a převádět je do požadavků na IT služby
  • Znalost metod a nástrojů pro sběr, analýzu a prioritizaci požadavků, včetně tvorby business case, cost-benefit analýz a práce se základními finančními metodami (ROI, EVA, NPV, IRR)
  • Orientace v procesech ITSM (Idea Management, Service Level Management, Service Request Management, Change Management)
  • Schopnost komunikovat s byznysovými stakeholdery i IT týmy, facilitace jednání
  • Prezentační a komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
  • Orientace v projektovém řízení a schopnost podílet se na plánování rozvoje služeb výhodou
Praktické zkušenosti
  • Min. 3 roky praxe v IT velké organizace (100 a více lidí)
  • Praktické vykonávání některé z následujících rolí:
  • Demand manager, nebo
  • Business Relationship Manager, nebo
  • Business Analyst / IT Analyst, nebo
  • IT Service Manager / Process Manager, nebo
  • Change Manager, nebo
  • jiná role spojená se sběrem, vyhodnocováním a řízením požadavků na IT služby
  • Průkazná zkušenost se sběrem, analýzou, vyhodnocováním a prioritizací požadavků
  • Zkušenost s převodem byznysových potřeb do specifikací pro IT týmy
  • Zkušenost s vyhodnocováním a prioritizací požadavků
  • Praktická zkušenost s ticketovacím nástrojem Atlasian JIRA
Osobnostní profil
  • Samostatnost a zodpovědnost
  • Silné analytické, komunikační a vyjednávací schopnosti
  • Schopnost facilitovat jednání mezi byznysem a IT týmy
  • Odolnost vůči stresu a schopnost prioritizovat úkoly
  • Týmová spolupráce a respekt k ostatním
Nabízíme:
  • 6 týdnů dovolené
  • Pružnou pracovní dobu (37,5 h týdně)
  • Práci v nových kancelářích v centru Prahy dobře dostupnou MHD, vlakem
  • Jízdní výhody ČD, po 6 měsících i pro rodinné příslušníky
  • Příspěvek na dovolenou a volnočasové aktivity
  • Příspěvek na stravování (stravenkový paušál/eStravenka)
  • Volnočasovou kartu MultiSport
  • Tankovací kartu OMV
  • Po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření aj.
CO JE SPRÁVA ŽELEZNIC, STÁTNÍ ORGANIZACE?
- již více než 20 let hospodaříme s železničními dráhami v majetku státu a plníme funkci vlastníka a provozovatele dráhy ve smyslu zákona o dráhách
- Zajišťujeme provozování, provozuschopnost, údržbu, opravy, rozvoj a modernizaci drážní infrastruktury.
- Dlouhodobě se profilujeme jako moderní, stabilní a perspektivní společnost.
- Se svými cca 17 tisíci zaměstnanci patříme mezi největší zaměstnavatele v České republice.

Správa železnic

Podobné nabídky

  • Demand Manager

    • Praha
    Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - procesní specialisty, kt…
    • Před 9 dny
  • Demand Manager

    Správa železnic

    • Praha
    Popis pracovní nabídky Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - p…
    • Před 9 dny
  • Service Level Manager

    • Praha
    Jsme tým IT Service Management v organizaci, která aktuálně realizuje projekt vysokorychlostních tratí a zaměstnává přes 17 000 lidí. Hledáme nové kolegy - procesní specialisty, kt…
    • Před 9 dny