
Customer Care Specialist Creditea - s možností
- Praha 4
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Budeš v kontaktu s našimi zákazníky, kterým budeš zodpovídat dotazy ohledně jejich žádosti o finanční službu. Zároveň budeš komunikovat s klienty pomocí chatu (whatsappu), e-mailu a samozřejmě i telefonu. Nedílnou součástí náplně práce bude i podílení se na telefonických kampaních pro naše stávající/potenciální zákazníky.
- Se zákazníky budeš hovořit v češtině, ale pro komunikaci v rámci naší společnosti budeš potřebovat i angličtinu (s ostatními kolegy z celého světa řešíš každodenní záležitosti záležitostí - ověřování žádostí, dohledávání plateb zákazníků aj.)
- Budeš zpracovávat žádosti o úvěr našich zákazníků na základě poskytnutých dokumentů, komunikovat se zákazníky dle priorit s dokončením žádostí.
- Dále budeš pečovat o naše stávající zákazníky a provádět administraci změn (např. alokace plateb, změny zákaznických údajů)
- Minimálně dokončené středoškolské vzdělání s maturitou
- Certifikát o absolvované zkoušce - spotřebitelský úvěr jiný než na bydlení (certifikát je výhodou, nikoliv podmínkou)
- Zkušenosti ze zákaznického servisu či s přímou komunikací s klienty
- Zkušenosti z aktivní zákaznické linky, nebo práci v bance/finanční společnosti velkou výhodou
- Schopnost vyjednávání se zákazníkem a dotahovat věci do konce
- Umět vyslechnout zákazníka a pomoci mu vyřešit jeho požadavek
- Dobré počítačové znalosti - budeš pracovat s našimi interními systémy jako je Salesforce, MS Teams, SharePoint a Confluence
- Ochotu týmové spolupráce nejen v rámci týmu Creditea, ale i v celé skupině Provident
- Český jazyk - výbornou znalost na úrovni rodilý mluvčí, anglický jazyk minimálně na úrovni B2 - schopnost aktivní písemné komunikace (čtení a psaní e-mailů, chatová komunikace)
- Schopnost pracovat samostatně i v týmu, logické a technické myšlení
- Různorodou a zodpovědnou práci, při které se rozhodně nebudeš nudit
- Práci z domova (potřeba fyzicky dojíždět do kanceláře dle domluvy, 1x měsíčně)
- Příležitost rozvinout své stávající znalosti a dovednosti a naučit se mnoho nového - po nástupu projdeš důkladným systémem zaškolení, na svém rozvoji budeš pracovat díky interním tréninkům i každodenním praktickým zkušenostem
- Příležitost stát se součástí mladého a přátelského kolektivu, kde si všichni „tykají“
- Budeš součástí menšího týmu, ve kterém si pomáháme a společně plníme cíle
- Motivační finanční ohodnocení s fixní nástupní mzdou 32 000 Kč (s následným zvýšení na 35 000 Kč, obvykle po 4-6 měsících) + odměny na základě tvého výkonu (průměrná měsíční odměna se pohybuje v rozmezí 8 000 - 10 000 Kč)
- Zkrácenou pracovní dobu pouze 37,5 hodiny týdně (směny jsou částečně flexibilní v časovém rozpětí 8:00 - 17:00).
- 30 dní dovolené + 2 dny volna na dobrovolnické aktivity
- Stravenky formou příspěvku k výplatě ve výši až 2 760 Kč měsíčně
- Systém Cafeterie s příspěvkem 1 250 Kč měsíčně (12 000 Kč/rok)
- Kávu a čaj na pracovišti zdarma