Obsah inzerátu:Jaká bude Vaše náplň práce? " Zpracování přijatých faktur, fakturace, správa pohledávek " zakládání, vedení a archivace přepravních dokumentů " evidence smluv " vyřizování telefonických hovorů a běžné korespondence " komunikace se zákazníky, řešení problémů i v cizím jazyce " řešení ad hoc úkolů dle aktuálních potřeb společnosti Co od Vás očekáváme? " předchozí zkušenost na administrativní pozici a s fakturací výhodou " znalost anglického nebo německého jazyka na komunikativní úrovni, ruština nebo ukrajinština výhodou " příjemné a reprezentativní vystupování " velmi dobré komunikační schopnosti " vstřícnost, proaktivitu, zodpovědnost a pozitivní přístup " uživatelskou znalost práce na PC (MS Office) " spolehlivost, diskrétnost, pečlivost a organizační schopnosti Na co se můžete těšit? " dobré finanční ohodnocení " možnost rozvoje a spolupráce na mezinárodních projektech " pružná pracovní doba " možná občasná práce z domova " budete důležitým článkem mladé a rychle rostoucí firmy Možnost prodloužení pracovního poměru na dobu neurčitou. Způsob kontaktování zaměstnavatele: e-mailem