
Asistent/ka daňového oddělení - DPČ (m/ž/n)
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Administrativní podpora daňového oddělení (pošta, objednávky HW a kancelářských potřeb, inventury, práce s dokumenty).
- Zajišťování daňových certifikátů, potvrzení o bezdlužnosti, komunikace s finančním úřadem.
- Podpora v daňové oblasti, komunikace s kolegy v České republice i v zahraničí - rozsah agendy lze rozšiřovat dle Vašich zkušeností a zájmu, není potřeba předchozích zkušeností.
- Ad hoc úkoly dle aktuálních potřeb oddělení.
- Možnost pracovat cca 20 hodin týdně - konkrétní rozsah a rozložení lze domluvit individuálně.
- Ochotu docházet 1× týdně do kanceláře (Praha - Stodůlky).
- Zájem o dlouhodobou spolupráci (ideálně 1 rok a více).
- Komunikativní znalost angličtiny.
- Pečlivost, samostatnost, ochotu učit se a týmového ducha.
- Práci na DPČ včetně nároku na dovolenou.
- Zajímavou pracovní zkušenost v oblasti daní v rámci mezinárodní společnosti Siemens.
- Možnost postupného rozšiřování agendy dle Vašich schopností a zájmu.
- Flexibilní pracovní doba.
- Možnost práce z domova.
- E-stravenky (Benefit Plus).
- Zvýhodněné nabídky pro zaměstnance.
- Přátelský tým a neformální atmosféra.
- Výhodná MultiSport karta.
- Možnost nadstandardní zdravotní péče a krizová podpora (např. psycholog).