Metodik financí se zaměřením na IT nástroje v oblasti účetnictví

Generali

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 2 dny
Máte zkušenosti z oblasti účetnictví a zároveň se orientujete v IT nástrojích? Baví vás hledat chytrá řešení, automatizovat procesy a podporovat kolegy? Přidejte se k nám jako Metodik financí, který bude klíčovým článkem mezi účetním týmem a technologiemi.Co vás na pozici bude čekat?
  • Uživatelská podpora pro účetní tým v oblasti IT nástrojů – budete první kontakt pro dotazy, návrhy i řešení technických problémů.
  • Správa a rozvoj interních nástrojů – drobný vývoj, aktualizace, testování a pravidelný refresh aplikací.
  • Nastavení aplikací O365 pro potřeby účetnictví – zejména Power Automate, Azure, Forms, SharePoint.
  • Tvorba a úprava makro nástrojů – včetně programování ve VBA, automatizace a zjednodušení rutinních úkolů.
  • Nastavení a správa datových toků v účetnictví – kontrola vstupních a výstupních dat.
  • Spolupráce s účetními kolegy na zefektivnění procesů – budete aktivně hledat příležitosti pro zlepšení a digitalizaci.
Jaké zkušenosti a dovednosti byste měl/a mít?
  • Ovládáte MS Excel na pokročilé úrovni – včetně tvorby maker, kontingenčních tabulek apod.
  • Vyznáte se v prostředí Microsoft 365 – zejména Power Automate, SharePoint, Forms, případně Azure.
  • Umíte základní programování ve VBA.
  • Máte základní zkušenosti z oblasti účetnictví – rozumíte základním procesům a víte, co účetní potřebují.
  • Máte analytické myšlení – umíte se podívat na proces, rozložit ho na části a navrhnout efektivní řešení.
  • Jste samostatní, pečliví a komunikativní – dokážete si práci zorganizovat, ale zároveň rádi spolupracujete s ostatními.
  • Výhodou je zkušenost s nastavováním datových toků a integrací systémů.
Na co se můžete těšit?
  • Rozšíření kvalifikace a know-how v jedné z největších společnosti na českém pojistném trhu.
  • Možnost aktivní ovlivnit podobu nástrojů a procesů v našem účetním oddělení.
  • Zázemí stabilní a silné společnosti.
  • Propracovaný adaptační plán spolu s možností interního vzdělávání.
  • Spolupráci s týmem, který je otevřený inovacím a technologiím.
… a samozřejmostí jsou rozsáhlé zaměstnanecké benefity jako:
  • 32 DNÍ VOLNA: 25 dní dovolené, 5 dní zdravotního a osobního volna a 2 dny na dobrovolnictví.
  • SMARTWORKING: Pracujete raději z kanceláře nebo oceníte kombinaci s prací z domova? Home office u nás není pasé a po zaučení na něm trávíme až 3 dny v týdnu.
  • CAFETERIE: Bonus ve výši 16 000 Kč/rok. Benefitní systém Cafeterie vám přináší možnost relaxace, vzdělávání, dovolených, ale i péče o vaše zdraví. A to se vždy hodí!
  • STRAVENKOVÝ PAUŠÁL: Papírovým stravenkám již odzvonilo. Proto přispíváme 116 Kč za každý odpracovaný den přímo k vaší čisté mzdě.
  • VZDĚLÁVÁNÍ: Vzdělávání prostřednictvím online platforem – Speex vám poskytuje flexibilní a interaktivní výuku angličtiny, Digiskills pomáhá zlepšit základní digitální znalosti, v rámci online knihovny Bookport máte přístup k širokému spektru knih a vzdělávací platforma seduo.cz nabízí videokurzy vedení špičkovými lektory. Také provozujeme talentové programy, podporujeme reskilling a každoročně pořádáme firemní Festival rozvoje zaměstnanců!
  • POJIŠTĚNÍ SE SLEVOU: U nás „kovářova kobyla bosa nechodí!“ Máme pro vás životní pojištění v rámci pracovní smlouvy a slevy na produkty skupiny až do výše 50 %.
  • ABY NEBYLA NUDA: Multisport karta, běžecký klub, interní sportovní ligy, slevy u třetích stran nebo za kulturou se slevou.
Doplňující informace:
  • Pracoviště: Vyskočilova 1442/1 b, Praha 4
  • Nástup: dohodou
  • Jedná se o pozici na dobu určitou jako zástup za kolegyni, která je aktuálně na mateřské dovolené.

Generali