Obsah inzerátu:O nás Jsme nově vznikající společnost v oblasti nezávislého finančního poradenství, která klade důraz na kvalitu, profesionalitu a dlouhodobou spolupráci s klienty. Nyní hledáme kolegyni, která se přidá do našeho týmu a pomůže nám růst. www.cfpartner.cz Jsi precizní, zodpovědná/ý a umíš si skvěle zorganizovat práci? Dokážeš předvídat potřeby týmu, zvládáš multitasking a přitom si zachováváš profesionální a empatický přístup? Pokud ano, máme pro tebe zajímavou příležitost! Co bude náplní tvojí práce? " Administrativní podpora týmu, práce s dokumenty, hlídání termínů, organizace schůzek. " Komunikace s klienty, poskytování informací a řešení požadavků. " Práce s databázemi a CRM systémy, zadávání a aktualizace dat, správa klientských informací. " Koordinace úkolů a plánování, schopnost time managementu a předvídavost ti usnadní práci. Koho hledáme? 1. Osobnostní vlastnost " Pečlivost a zodpovědnost - dokážeš pracovat systematicky a hlídat si detaily. " Organizační schopnosti a time management - umíš si dobře rozvrhnout úkoly a efektivně plánovat. " Komunikativnost a profesionální vystupování - s klienty i kolegy jednáš s respektem a empatií. " Diskrétnost - víš, jak pracovat s citlivými osobními údaji. " Odolnost vůči stresu - zvládneš rychlé změny a umíš zachovat klid. 2. Tvoje kvalifikace a zkušenosti: " Základní přehled o pojišťovacích produktech. Pokud nemáš zkušenosti, vše tě naučíme. " Uživatelská znalost práce na PC a Google nástrojů, zkušenosti s CRM jsou výhodou. " Výborná českého znalost jazyka slovem i písmem. " Co ti nabízíme? " Stabilní a férovou spolupráci v přátelském týmu. " Možnost osobního i profesního rozvoje - podporu při vzdělávání a získávání certifikací. " Flexibilitu v práci - dáme ti prostor pro vlastní iniciativu. " Smysluplnou a pestrou práci, kde se nebudeš nudit. Kontakt: e-mailem