Správce nemovitostí (m/ž)

  • Praha
  • 35 000 - 70 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 24 dny
O násSWORP je česká platforma, která propojuje všechny klíčové oblasti spojené s moderní správou a rozvojem nemovitostí. Pod jednou značkou funguje několik divizí, které se navzájem doplňují - od vlastního softwaru na správu nemovitostí, přes realitní portál, energetiku, až po správu budov, vzdělávání, služby pro investory i nájemce, a například i provoz vlastních kancelářských prostor nebo samoobslužných skladů.Začali jsme jako interní digitální řešení pro efektivní správu rozsáhlého portfolia, ale postupně jsme vyrostli v propojený celek, který se snaží měnit celý realitní trh - k efektivitě, přehlednosti a větší lidskosti.Každá naše divize má svůj specifický účel a společným jmenovatelem všeho, co děláme, je snaha přinášet řešení, která jsou efektivní, funkční, a zároveň blízká lidem. Fungujeme rychle, flexibilně, hodně se tady toho mění, dynamicky vznikají nové nápady a priority.
Klademe důraz na vlastní zodpovědnost a samostatnost. Naší vizí je tvořit prostředí, kde to dává smysl - jak pro klienty, tak pro ty, kdo tu pracují.Co Vás u nás čeká:
  • Komplexní správa přiděleného portfolia nemovitostí (rezidenčních i komerčních)
  • Aktivní komunikace s nájemníky - řešení požadavků, technických i provozních situací
  • Koordinace a dohled nad dodavateli služeb, údržby a oprav
  • Spolupráce s týmem na inzerci a obsazování volných jednotek
  • Organizace prohlídek a vyjednávání nájemních podmínek
  • Práce s interním systémem SWORP Rent - zadávání dat, evidence veškerých smluv, párování plateb, správa agendy, kontrola informací
  • Spolupráce na přípravě rozpočtů, kontrola plateb, komunikace s bankou
  • Reporting pro majitele nemovitostí - stav, výdaje, doporučení
  • Administrativa - od datové schránky až po úřady
  • Aktivní účast na zlepšování procesů a efektivní správě portfolia
Koho hledáme:
  • Osobu se zkušeností v oblasti správy nemovitostí nebo realit
  • Samostatného člověka, který zvládne kombinaci kancelářské a terénní práce
  • Dobré organizační a komunikační schopnosti
  • Technické povědomí o provozu budov výhodou
  • Základní orientaci v nájemních smlouvách a právní agendě
  • Aktivní přístup, flexibilitu a schopnost dotahovat věci do konce
  • Dobrou znalost práce na PC (MS Office), Slack výhodou
  • Angličtinu alespoň na úrovni běžné pracovní komunikace (ústně i písemně)
  • Řidičský průkaz sk. B a schopnost řídit po Praze podmínkou
  • Velmi dobrá znalost českého jazyka, slovem i písmem
Co Vám můžeme nabídnout:
  • Full time spolupráci (HPP nebo IČO)
  • Zázemí stabilního a rostoucího realitně-technologického startupu SWORP
  • Možnost profesního posunu - pokud Vás realitní svět baví, můžete se dostat k zajímavým projektům
  • Motivující finanční ohodnocení dle zkušeností
  • Práce on-site a v terénu
  • Neformální firemní kulturu a kanceláře s kantýnou v dostupnosti metra linky A - Strašnická
  • Nástup ideálně ihned, případně dle dohody
Benefity
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Přátelské prostředí

JenPráce