Vedoucí zákaznického servisu (od 55.000 KČ)

Advantage Consulting

  • Moravskoslezský kraj
  • 50 000 - 65 000 Kč za měsíc
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Náplň práce
  • Vést tým zákaznického servisu (plánování práce, rozvoj, motivace)
  • Zajišťovat správnost objednávek, cenových nabídek a exportního plánu
  • Koordinovat interní tok informací (mezi zákazníky, výrobou, nákupem a obchodem)
  • Řešit reklamace, aktualizovat zákaznická data a spravovat objednávky v SAP
  • Komunikovat denně v AJ jazyce a pracovat s interními systémy
Požadujeme
  • Min. SŠ vzdělání,
  • Praxe v zákaznickém servisu nebo logistice ve výrobní společnosti
  • Aktivní znalost AJ (slovem i písmem)
  • Orientaci v cenotvorbě, znalost SAP a MS Office
  • Samostatnost, důslednost, schopnost spolupráce a jasné komunikace
Nabízíme
  • 5 týdnů dovolené
  • 13 a 14. plat
  • Příspěvek na penzijní připojištění
  • Zvýhodněný mobilní tarif
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na dopravu
  • Příspěvek na stravování
  • Lokalita: Ostrava

JobDNES