
TEAM LEADER A SPECIALISTA/-KA HODNOCENÍ KVALITY A ŠKOLENÍ
Profi Credit
- Pardubice, Pardubický
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- hodnocení kvality – denní analýza hovorů a písemných komunikací,
- online náslechy pro okamžitou zpětnou vazbu,
- pravidelné vytváření reportů a doporučení na základě analýzy hodnocení kvality,
- identifikace vzdělávacích potřeb a návrh rozvojových plánů,
- příprava a vedení školení pro nové i stávající zaměstnance, příprava měsíčních znalostních testů,
- workshop a školení – zaměření na komunikační, prodejní dovednosti a písemnou komunikaci (včetně praktických cvičení a roll play),
- spolupráce s vedením na zlepšování procesů a standardů kvality,
- účast na kalibracích hovorů,
- školení pro obchodní síť.
- denní operativa – denní řízení provozu Call centra,
- motivace jednotlivců i týmu,
- koučování jednotlivců se zaměřením na zlepšení výkonu, dovedností, efektivity,
- organizace a vedení týmových porad,
- hodnocení výkonu jednotlivců, příprava rozvojových plánů,
- metodika – tvorba znalostní databáze, metodik, pravidel a postupů Call centra,
- simplifikace – identifikace možností zjednodušení a zefektivnění procesů, příprava návrhů na zlepšení a jejich zavádění do praxe,
- reporting – sledování výkonnosti, příprava prezentací,
- plnění úkolů stanovených nadřízenými.
- zkušenost s hodnocením kvality a vedením školení (ideálně z prostředí call centra),
- zkušenosti s vedením týmu, koučováním a poskytováním zpětné vazby.
- schopnost analyzovat data a navrhovat praktická zlepšení,
- výborné komunikační, prezentační i motivační dovednosti,
- výborné prodejní dovednosti, schopnost vycítit prodejní potenciál,
- kreativita při přípravě školení, workshopů a školících materiálů,
- schopnost motivovat a vést kolektiv,
- znalost práce v MS Office a systémech pro správu komunikace a prezentaci výsledků, pokročilé znalosti MS Excel a PowerPoint.
- práci v příjemném prostředí v centru Pardubic,
- prostor pro realizaci vlastních nápadů,
- možnost rozvíjet své schopnosti a podílet se na růstu celého call centra,
- motivační odměny,
- nefinanční benefity jako:
- týden dovolené navíc,
- 3 dny placeného zdravotního volna,
- možnost práce z domova (HO),
- bodový benefit (cafeterie) na nákup zboží a služeb,
- příspěvek na Multisport kartu,
- společné akce pro zaměstnance, letní a vánoční večírky, týmová mimopracovní setkávání,
- neomezený pitný režim zdarma (voda, káva, čaj).Kdy vás rádi přivítáme:
- dle vzájemné dohody.