V týmu HR General Support zajišťujeme a zpracováváme administrativní činnosti související s agendou HR procesů a postupů, včetně zvyšování jejich efektivity.Aktuálně rozšiřujeme náš 6člený tým a do jeho ostravské části hledáme někoho, kdo bude spolupracovat s HR Business Partnery i ostatními HR týmy, poskytovat administrativní, organizační, koordinační a technickou podporu v rámci divize HR.Co bude náplní Vaší práce?
Zajišťování a zpracování administrativních aktivit souvisejících s agendou organizačního uspořádání
Evidence probíhajících aktivit v HR systému (Plus portal)
Testování nových funkcionalit a příprava uživatelských manuálů pro HR aplikace
Pravidelný reporting svěřených aktivit a vytváření standardů pro jejich evidenci
Práce s interními daty a jejich řádné zanesení do systému
Příprava pracovně právních dokumentů v souladu s nastavenými procesy
Správa osobních složek zaměstnanců včetně jejich archivace
Administrace procesu ověřování a škodní řízení
Co potřebujeme od Vás?
Předchozí zkušenost v roli HR personalista nebo HR generalista
Znalost Zákoníku práce
Samostatnost, proaktivní přístup, schopnost koordinovat, organizovat a prioritizovat úkoly
Komunikační dovednosti – prezentování na úvodním školení pro nováčky
Strukturované a analytické myšlení s vysokou orientací na detail
Vysokou míru orientace na výsledek a potřeby zákazníka – jak interního (zaměstnanci, HR tým, kolegové z IT, auditu apod.), tak externího (úřady, soudy, inspektoráty práce, policie ČR apod.)
Znalost práce s MS Office (Word, Excel, Power Point)
Proč zrovna k nám?
Práce v MONETA pro nás znamená příležitost být v moderní bance, která je průkopníkem mnoha inovací, digitálním leaderem na bankovním trhu a určuje trendy, za které získává ocenění, a to nejen v bankovní sféře (např. v roce 2024 jsme se umístili na 8. místě v žebříčku 100 nejhodnotnějších českých firem, patříme k TOP 10 odpovědným velkým firmám a zvítězili jsme v kategorii Využití umělé inteligence v Internet Effectiveness Awards)
Každý z nás má benefitní balíček v roční výši až 30 000 Kč, který si sami skládáme tak, jak to vyhovuje právě nám – na výběr máme stravenkový paušál, příspěvek ke mzdě, na kartu MultiSport, penzijní spoření, životní pojištění nebo DIP (dlouhodobý investiční produkt)
Pracujeme v moderním prostředí v Axis Office Park Ostrava, náš open space je uzpůsobený agilnímu životu, před budovou máme i bezplatné parkoviště a zastávka MHD je nadohled + každý máme v kanceláři vlastní pracovní místo (žádný desk-sharing) a můžeme pracovat z domova formou homeoffice + každý den příspěvek 100 Kč na oběd v kantýně přímo v budově
Kromě 25 dní dovolené máme i další 4 dny volna navíc na cokoli se hodí
Další 2 volné dny pak můžeme využít na dobrovolnické aktivity v rámci naší iniciativy Pácháme dobro
Naše bankovní produkty si můžeme pořídit za zvýhodněné zaměstnanecké sazby
Každý z nás má příležitost pro kariérní i osobní růst
Zakládáme si na vzdělávání, protože víme, že bez kvalitního zaškolení a dalšího rozvoje nemůžeme držet krok s ostatními
Získáte přátelský tým a práci, do které se budete těšit