TEAM LEADER: Facility segment - Zlínský kraj, UHERSKÉ HRADIŠTĚ (A676)

  • Uherské Hradiště, Zlínský
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 6 dny
B+N Czech Republic Facility Services s.r.o. je součástí společnosti B+N Referencia Zrt., která byla založena v Maďarsku v roce 1993 a dnes je významným leadrem na trhu v oblasti služeb Facility Managementu.PopisChcete se realizovat na pozici team leadera v jihomoravském regionu? Máte obchodního ducha a zkušenosti
v oblasti facility managementu? Je vedení týmu, komunikace s lidmi a seberozvoj Vaší přirozenou součástí?Pokud přikyvujete, tak možná právě Vás hledáme! A možná jste absolvent, který také říká ano.
Rádi dáme příležitost i Vám. Neváhejte a ozvěte se nám.Jsme stabilní nadnárodní společnost zabývající se projekty v oblasti facility služeb. Přijmeme člověka, který
povede zakázku klienta v Uherském Hradišti. Zabere Vám to jen pracovní týden, víkendy budete mít volné.Do pracovní náplně patří:
  • Řízení a zabezpečení síťové zakázky facility služeb (technická správa budov, vnitřní úklid, venkovní úklid)
  • Operativní výkon služby Car fleet - předávání vozidel a přebírání vozidel od zaměstnanců klienta, koordinace služby půjčovny vozů pro klienta
  • Administrace dat souvisejících s Car fleet a vedení související dokumentace
  • Řízení pracovníků dělnických profesí (od nastavení systému řízení, zadávání úkolů a kontrola jejich plnění)
  • Nábory pracovníků na práce vnitřního úklidu
  • Plnění nastavených ekonomických plánů, návrhy opatření v případě neplnění rozpočtu
  • Organizace subdodavatelů z oblasti technické správy budov, vnitřního a venkovního úklidu
  • Zajišťování revizí, zkoušek, kontrol dle platné legislativy ČR
  • Úzká spolupráce se specialistou zákazníka
  • Proaktivní přístup k potřebám zákazníka
  • Administrativní činnosti (podklady pro fakturaci, docházka podřízených, pohotovosti podřízených, objednávky materiálů atd.)
Požadujeme
  • Zkušenost s řízením pracovníků na dělnických pozicích výhodou
  • Ekonomická gramotnost a organizační schopnosti
  • IT gramotnost (MS Excel, MS Internet Explorer)
  • Min. SŠ s maturitou technického směru - stavební, strojní, elektro
  • Praxe v oblasti řízení služeb facility managementu a min. 2 roky výhodou
  • Odolnost proti stresu
  • Řidičské oprávnění sk. B
  • Ochotu cestovat
  • Schopnost rychle se rozhodnout a pohotově jednat
  • Velmi dobré komunikativní schopnosti a odpovídající reprezentování společnosti
  • Časovou flexibilitu
Nabízíme
  • HPP na dobu určitou (1 rok s možným následným prodloužením na neurčito)
  • Nástup 1.11.2025 případně dle dohody
  • Služební auto po dohodě i k soukromým účelům
  • Benefity jako dny zdravotního volna, dotovaná tankovací karta, MultiSport karta aj.
  • Samostatnou a zodpovědnou práci
  • Možnost pracovat na svém osobním a profesním růstu a rozvoji
  • Uplatnění se v mezinárodní společnosti v oblasti facility služeb
  • Slevy od našich partnerů

JenPráce