
IT Specialista - L1 (Service Desk a Monitoring) (m/ž) - O2 IT Services
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- První linie IT podpory: Budete první kontakt pro naše zákazníky, kteří potřebují technickou pomoc.
- Řešení IT problémů: Konzultace, analyzování a řešení problémů na dálku, od základních až po pokročilé.
- Správa znalostní DB: Udržování aktuálních informací a znalostí o provozovaných IT technologií
- Komunikace s týmem: Spolupráce s dalšími kolegy z IT na složitějších úkolech.
- Reporting: Příprava různých druhů reportů.
- Základní znalosti IT: Nemusíte být expert, stačí chuť se učit. Výhodou pro Vás bude základní znalost v oblasti IT infrastruktury a ITIL.
- Schopnost komunikace: Musíte umět jasně a srozumitelně komunikovat se zákazníky, kteří nemusí být technicky zdatní.
- Ochotu pomáhat: Rádi pomáháte ostatním a hledáte nejlepší řešení pro jejich problémy.
- Zodpovědnost a samostatnost: Dokážete pracovat efektivně jak v týmu, tak i samostatně.
- Dynamické prostředí IT společnosti s možností dalšího profesního i osobního růstu
- Dodatečné vzdělávání
- Práci v přátelském a inspirativním týmu
- Spolupráci na HPP
- Stravenkový paušál v hodnotě 115 Kč/den
- Kafeterie 18 000 benefit bodů
- Zaměstnanecký tarif a příspěvek na nový telefon až 12 000 Kč
- Zvýhodněné služby a produkty společnosti O2 (slevy na O2 TV, internet O2 apod.)
- 5 týdnů dovolené
- Slevová Shell karta
- Penzijní připojištění (příspěvek až 600 Kč měsíčně)