IT Specialista - L1 (Service Desk a Monitoring) (m/ž) - O2 IT Services

O2

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 1 měsícem
Jste komunikativní, technicky zdatní a máte chuť pomáhat lidem? Přidejte se k našemu týmu na pozici IT Specialista - L1 (Service Desk a Monitoring)! Stanete se klíčovou součástí naší podpory, kde budete řešit technické dotazy a problémy našich zákazníků.Budete součástí přátelského týmu 10 operátorů ve stabilní firmě pracující ve směnném provozu v moderních kancelářích, který probíhá nepřetržitě 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. Pokud budete mít zájem o další růst, tak se můžete v naší společnosti posunout na vyšší technické pozice.Chcete být součástí dynamického a rostoucího týmu, kde se budete neustále učit nové věci? Připojte se k nám a společně pomáhejme ostatním využívat technologie naplno!O2 IT Services s.r.o. je 100% dceřinou společností a členem koncernu O2 Czech Republic a.s. a má na starosti správu, vývoj i integraci interní a externích projektů. Její portfolio tvoří IT infrastruktura, vývoj a provoz aplikací, systémová integrace, IT bezpečnost a IT business consulting.Vaše budoucí práce:
  • První linie IT podpory: Budete první kontakt pro naše zákazníky, kteří potřebují technickou pomoc.
  • Řešení IT problémů: Konzultace, analyzování a řešení problémů na dálku, od základních až po pokročilé.
  • Správa znalostní DB: Udržování aktuálních informací a znalostí o provozovaných IT technologií
  • Komunikace s týmem: Spolupráce s dalšími kolegy z IT na složitějších úkolech.
  • Reporting: Příprava různých druhů reportů.
Co u Vás hledáme:
  • Základní znalosti IT: Nemusíte být expert, stačí chuť se učit. Výhodou pro Vás bude základní znalost v oblasti IT infrastruktury a ITIL.
  • Schopnost komunikace: Musíte umět jasně a srozumitelně komunikovat se zákazníky, kteří nemusí být technicky zdatní.
  • Ochotu pomáhat: Rádi pomáháte ostatním a hledáte nejlepší řešení pro jejich problémy.
  • Zodpovědnost a samostatnost: Dokážete pracovat efektivně jak v týmu, tak i samostatně.
Co pro Vás máme my:
  • Dynamické prostředí IT společnosti s možností dalšího profesního i osobního růstu
  • Dodatečné vzdělávání
  • Práci v přátelském a inspirativním týmu
  • Spolupráci na HPP
  • Stravenkový paušál v hodnotě 115 Kč/den
  • Kafeterie 18 000 benefit bodů
  • Zaměstnanecký tarif a příspěvek na nový telefon až 12 000 Kč
  • Zvýhodněné služby a produkty společnosti O2 (slevy na O2 TV, internet O2 apod.)
  • 5 týdnů dovolené
  • Slevová Shell karta
  • Penzijní připojištění (příspěvek až 600 Kč měsíčně)

O2

Podobné nabídky

  • Service Desk Operator

    MSF Shared IT Services, z.s.

    • Praha
    • 35 000 Kč za měsíc
    Náplň práce Štýsová Terezie, tel.: 604 695 515, e-mail: sits.hr@sits.msf.org požadavky: Dodržování IT postupů pro správu uživatelů M365 a licencí Poskytování základních pokyn…
    • Před 2 měsíci
  • Service Desk Operator

    MSF Shared IT Services, z.s.

    • Praha
    • 35 000 Kč za měsíc
    Obsah inzerátu: Kontakt: Štýsová Terezie, e-mail: sits.hr@sits.msf.org Požadavky: Dodržování IT postupů pro správu uživatelů M365 a licencí Poskytování základních pokynů k použív…
    • Před 2 měsíci
  • Technik podpory, service desk

    PREDVYBER.CZ a.s.

    • Praha
    • 55 000 - 65 000 Kč za měsíc
    Pro našeho klienta, výrobce vizualizační platformy STiNO, hledáme nového kolegu na pozici Technik podpory, service desk. Jsou malá IT společnost, která kromě vývoje také montuje …
    • Před 17 dny