Vedoucí zákaznických center-Hradec Králové, Dvůr K

innogy

  • Hradec Králové, Královéhradecký
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 27 dny
  • Snadno podejte žádost
Termín nástupu: 1.9.2025 nebo dohodouCo u nás budete dělat?
  • Zodpovídat za provoz poboček zákaznického centra v Hradci Králové a Dvůr Králové nad Labem – budete mezi nimi pravidelně cestovat.
  • Vést, rozvíjet a podporovat tým kolegů, kteří na pobočkách pracují se zákazníky – nastavovat cíle, motivovat, koučovat.
  • Plnit obchodní i kvalitativní cíle – zodpovídat za KPI i za zákaznickou spokojenost.
  • Organizovat a koordinovat každodenní provoz – stanovovat priority a pružně reagovat na aktuální situace.
  • Identifikovat silné i rozvojové stránky jednotlivců, poskytovat zpětnou vazbu a podporovat profesní růst členů týmu.
  • Prezentovat výsledky a zastupovat tým v rámci společnosti – vystupovat srozumitelně, strukturovaně a přesvědčivě.
  • Spolupracovat s dalšími týmy v rámci společnosti a podílet se na zlepšování procesů a zákaznické zkušenosti.
Hledáme právě Vás, pokud:
  • Máte prokazatelné zkušenosti s vedením týmu – ideálně z oblasti prodeje či zákaznického servisu.
  • Umíte své zkušenosti předávat dál a dobře rozumíte potřebám zákazníků.
  • Přemýšlíte v souvislostech, umíte si stanovit priority a hledat efektivní řešení.
  • Jste přirozenou oporou v týmu – ostatní se na vás obracejí, umíte podpořit a dát zpětnou vazbu.
  • Rádi komunikujete, nebojíte se vystoupit před skupinou a srozumitelně předat informace.
  • Baví vás hledat cesty, jak věci dělat lépe – přicházíte s nápady a dotahujete je do konce.
  • Máte maturitu a řidičský průkaz sk. B – kvůli přesunům mezi pobočkami je auto nezbytné.
  • Chcete se dál profesně rozvíjet a posunout se v rámci vedení týmu.
Co Vám nabízíme?
  • Propracovaný systém vzdělávání: Po nástupu absolvujete plně hrazené školení, které probíhá v Praze nebo Ostravě, částečně online přes MS Teams. V týdnech mezi školeními si budete nově získané znalosti zkoušet přímo na pobočce.
  • Možnost profesního růstu a rozvoje manažerských dovedností.
  • Podporu při adaptaci – zkušené kolegy, nástroje pro rozvoj i pomoc v začátcích.
  • Prostor pro vlastní nápady a aktivní zapojení do změn a inovací.
  • Zázemí stabilní společnosti innogy a tým, na který se můžete spolehnout.
Atraktivní benefity:
  • Stravenkový paušál ve výši 123 Kč za odpracovanou směnu (cca 30 873 Kč ročně).
  • Benefitní portál v hodnotě 30 000 Kč ročně – můžete čerpat na dovolenou, Multisport kartu, vzdělávání a další.
  • Zkrácená pracovní doba – pracujeme 7,5 hodiny denně.
  • 5 týdnů dovolené + 3-5 dnů osobního volna, zvýhodněné tarify energií a další zaměstnanecké výhody.
  • Notebook, mobilní telefon, služební vozidlo i k soukromým účelům.
Chcete vést tým, který má smysl? Přidejte se k nám – těšíme se na Vás!Kontakt: Mrkvová Lenka, tel.č. 602578366

innogy