Specialista/ka zákaznického servisu

Manuvia

  • Hradec Králové, Královéhradecký
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 29 dny
  • Snadno podejte žádost
Popis pracovní nabídkyDo našeho týmu hledáme kolegu/kolegyni na pozici Koordinátor zákaznické podpory. Pokud máš zkušenosti v zákaznické péči, rád/a komunikuješ, řešíš problémy a orientuješ se v systému SAP, můžeš být právě ty tím pravým člověkem pro nás!Denní komunikace se zákazníky (telefon, e-mail, chat)
Zadávání a sledování objednávek
Řešení dotazů, reklamací a požadavků
Spolupráce s interními odděleními
Práce s databází zákazníkůNabízímePřátelský kolektiv a příjemné pracovní prostředí
Flexibilní pracovní dobu
Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
Odpovídající mzdu a atraktivní benefityPožadujemeZkušeného komunikátora s praxí na podobné pozici
Někoho, kdo zvládá práci s MS Office a SAP
Kolegu/kolegyni se znalostí angličtiny (B1/B2)
Týmového hráče, který zvládá řešit situace s klidem a přehledemBenefity nabídky13. platInformace o pozici, , , Česká republikaAngličtina (B1)V některých případech jsou naše inzeráty formulovány s použitím buď ženského nebo mužského rodového tvaru. Tento postup byl zvolen výhradně za účelem zachování co největší srozumitelnosti textu. Tímto způsobem se nijak nesnažíme vyjádřit jakýkoliv genderový předsudek či diskriminaci vůči zájemcům a zájemkyním o volná pracovní místa.

GigaPráce