Obchodní referent/ka v týmu Shop & Gastro

Unipetrol

  • Praha
  • Trvalý pracovní poměr
  • Plný úvazek
  • Před 13 dny
  • Snadno podejte žádost
Máme pro vás pár dobrých důvodů proč začít svou novou a lepší kariéru právě v ORLENu!Zaměstnání u nás je jistota a značka ORLEN je všeobecně známým symbolem kvality. Jsme tvůrci nových a moderních konceptů čerpacích stanic (ČS) a naše síť patří mezi nejrychleji rostoucí nejen na českém trhu.Bezkonkurenční benefity: 13. mzda, měsíční osobní bonus, 5 týdnů dovolené, 150 Kč stravenka/den, Multisport karta jen za 275 Kč, příspěvek na penzijní/životní pojištění a dále také Edenred benefits. Prémie za doporučení nového kolegy 20 000 Kč. Bonus při narození dítěte 20 000 Kč a příspěvek až 8200 Kč na každé dítě na dětskou rekreaci. Vstupy zdarma například do Zoo, na jednotlivá utkání HC VERVY Litvínov a do Aquapalace Čestlice. Nadstandardní lékařská péče, sleva na firemní produkty (pohonné hmoty) a řada dalších.Něco málo o nás.Jsme vlastník největší sítě čerpacích stanic ORLEN. Otevřeli jsme první veřejnou komerční čerpací stanici na vodík v České Republice. Jsme také vlastníkem hokejového klubu HC Verva Litvínov a týmu ORLEN Team Dakar. ORLEN je součástí skupiny ORLEN Unipetrol, která jako jediná zpracovává ropu v ČR.S čím nám můžete pomoci?
  • Administrace databáze zboží v systému (EUROSHOP) pro Česko
  • Listace produktů, nastavení cen, zakládání promoakcí, zajištění distribuce marketingových materiálů na ČS
  • Příprava podkladů pro promoční akce a administrativní aktivity spojené s prodejem zboží
  • Vyřizování požadavků nájemců ČS a dodavatelů
  • Příprava podkladů pro interní komunikaci (primárně pro čerpací stanice)
  • Příprava podkladů pro kvartální fakturaci
  • Vyřizování objednávek všech členů oddělení Shop & Gastro v systému SAP
  • Administrativní podpora týmu Shop & Gastro
Co budete potřebovat k úspěchu?
  • Vzdělání na úrovni SŠ/VŠ
  • Administrativní a organizační schopnosti
  • Schopnost pracovat samostatně i v týmu a dodržovat termíny
  • Zodpovědnost za svěřené úkoly, smysl pro detail, analytické myšlení
  • Dobré vyjadřovací a komunikační schopnosti v jednání napřímo a přes e-mail
  • Základy anglického jazyka
  • Výborná znalost českého jazyka a gramatiky
  • Velmi dobrá uživatelská znalost práce v MS Office (Word, Excel) – bez funkce S-vyhledat se u nás neobejdete
Pracovní doba: Pružná, od pondělí do pátku v rozsahu 37,5 hod. týdně
Místo výkonu práce: Praha
Datum nástupu: dohodouTěšíme se na Vás!

Unipetrol

Podobné nabídky

  • OBCHODNÍ REFERENT/KA | 40.000 Kč

    Vera Pietrasova

    • Praha
    • 35 000 - 40 000 Kč za měsíc
    O nás Jsme ANEX personální agentura. Již přes 24 let pomáháme firmám hledat zaměstnance a úspěšně růst. Pro významného klienta, společnost zabývající se prodejem zdravotnické …
    • Před 19 dny
  • OBCHODNÍ REFERENT | PŘÍBRAM

    Grafton

    • Praha
    • 30 000 Kč za měsíc
    Společnost podnikající v oblasti prodeje elektroinstalačního materiálu hledá vhodné kandidáty na pozici Obchodní referent. Máte vzdělání v elektrotechnickém oboru či již máte pra…
    • Před 2 měsíci
    • Snadno podejte žádost
  • Obchodní referent/ka

    Rehau

    • Praha
    Job-ID:18648 Jsme REHAU. Jako přední světový specialista na zpracování polymerů vyvíjíme inovativní materiály, technologie a řešení pro budoucnost. Jdeme cestou digitalizace, ind…
    • Před 2 měsíci