
Administrativní podpora pro HR oddělení; 45 tis Kč, 5 týdnů volna, sick days, st
- Praha
- 45 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Příprava a vedení zápisů z porad
- Koordinace a administrativní podpora při organizaci meetingů
- Práce s technickou dokumentací - správa, revize a archivace
- Komunikace a spolupráce napříč interními tým
- Zajištění běžné administrativní agendyPožadujeme- Výbornou znalost nástrojů Microsoft Office (Word, Excel, Outlook, Teams)
- Profesionální znalost češtiny a angličtiny - slovem i písmem
- Samostatnost, zodpovědnost a pečlivost
- Skvělé organizační a komunikační schopnostiNabízíme- Finanční ohodnocení - 45 000 Kč
- 5 týdnů dovolené
- 5 sick days
- Stravenkový paušál
- Práci v moderních kancelářích s výbornou dopravní dostupností (Praha 7)
- Stabilní zázemí mezinárodní společnosti a dlouhodobou spolupráci
InWork