Job Title: Zákaznická podpora pro Škoda Auto ČRJob Description"Potřebuji pomoc nebo radu.""Moje auto nestartuje, narazil jsem do zvěře, moje auto je rozbité v zahraničí, co mám dělat?"...pokud víte nebo chcete vědět, jak v takových situacích pomoci, tak vás potřebujeme do našeho nového týmu v projektu Škoda Auto ČR.Náplň práceZajištění komunikace se zákazníky a zájemci o produkty ŠkodaTechnická podpora (například pokud se v infotainment systému vozidla zobrazí varování - poradit zákazníkovi, jak může problém vyřešit)Efektivní vyřizování e-mailových požadavků z ČR i zahraničíKlasifikace a řešení případných stížností a reklamací v souladu s definovaným postupemKomunikace s prodejní a servisní sítí Škoda - v rámci produktové, servisní a marketingové podporyPoskytování technického poradenství a asistenčních služebPožadavky na operátoryPraxe v call centru v oblasti péče o zákazníkyČeský jazyk - rodilý mluvčíAnglický jazyk slovem i slovem - úroveň B2Zájem o automobilový průmysl je velké plusSchopnost pracovat na směny (24/7) Noční směny jsou zahrnuty(5x/ měsíc)Místo výkonu práce: Kanceláře Concentrix, Vyskočilova 1481/4, Brumlovka, Praha 4Pracovní doba: 40 hodin/týden, směnný provoz, zajišťující dostupnost služby 24/7Nabízíme:kompletní technické vybavení pro práci (ntb, monitor, klávesnice, apod.)stravenkyatraktivní bonusy podle výkonukaždodenní komunikace v angličtiněbonusy za doporučeníférový a lidský týmkomplexní zaškolení a další tréninky pro podporu zaměstnancepříležitost nastartovat svou kariéru v mezinárodním prostředíinteraktivní aktivy: team-building, firemní večírky, sporty, atd.Location: CZE Prague - Vyskocilova 1481/4 (9th floor)Language Requirements: Czech, EnglishTime Type: Full timeIf you are a California resident, by submitting your information, you acknowledge that you have read and have access to the