
Administrativní podpora obchodu (m/ž)
- Praha
- 30 000 - 45 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Praha hl.m. (Praha)
- 30 - 45 000 Kč/měs
- Budeš pravou rukou obchodního týmu - připravíš nabídky, objednávky a zadáš data do systému.
- Budeš pečlivě spravovat veškerou dokumentaci a organizovat smlouvy tak, aby vše perfektně fungovalo.
- Budeš mít na starosti administraci zákaznických objednávek a reklamací - hlídat, aby vše probíhalo hladce a včas.
- Když jsou obchodníci na dovolené nebo na školení, zastoupíš je a podpoříš je ve všem, co bude potřeba.
- Připravíš podklady na porady a budeš pravidelně reportovat, aby všichni byli vždy v obraze.
- Pomůžeš obchodním zástupcům s plánováním schůzek a budete společně držet krok.
- Na stejně pozici budete ve dvou, tak se můžete i výborně zastoupit v případě potřeby.
- Praxe na obdobné pozici, ideálně ve firmě s technickým zaměřením, je výhodou.
- Minimálně středoškolské vzdělání.
- Dobrá znalost MS Office (Excel, Word, Outlook); znalost SAP je výhodou.
- Velmi dobré komunikační dovednosti, pečlivost, organizovanost a schopnost efektivně řešit problémy.
- Práce v mezinárodní společnosti s dlouholetou tradicí, kde máš možnost růstu a osobního rozvoje.
- Pružná pracovní doba s core hours od 9:30 do 15:00 - zbytek dne si můžeš plánovat podle sebe a domluvy.
- Možnost práce z domova po zaučení jeden den v týdnu, aby ses cítil/a opravdu pohodlně.
- Motivující finanční ohodnocení včetně příspěvků na penzijní a životní pojištění a ročních odměn.
- 5 týdnů dovolené, protože víme, jak je důležitý čas na odpočinek.
- MultiSport kartu pro aktivní relaxaci a sportovní vyžití.
- Komfortní kantýna přímo na pracovišti.
- Stravenky v hodnotě 180 Kč, abys měl/a vždy co dobrého na oběd.
- Slevy na naše produkty.
- Firemní kurzy angličtiny a další příležitosti k profesnímu vzdělávání.
- Příspěvky na dětské tábory, lyžařské výcviky a odměny za vysvědčení pro tvé nejmenší.
- Přátelský kolektiv a pravidelné firemní akce, kde se nejen pracuje, ale i baví.