
SENIOR BUSINESS ANALYTIK PRO TRANSFORMACI CORE SYSTÉMU
- Praha
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
- Budeš mít na starosti analýzu jedné z částí systému a spolu se stakeholdery a business uživateli navrhneš její fungování.
- Budeš samostatně řešit komplexní témata – např. jak jednotně vykazovat pojistné smlouvy v rámci CEE, jak ještě rychleji a snadněji odpovídat klientům.
- Při práci budeš nejčastěji komunikovat s product ownerem a business uživateli. Budeš se s nimi pravidelně setkávat a přetvářet jejich potřeby do konkrétních vývojových zadání.
- Zadání budeš dokumentovat na confluence, zadávat na vývoj v JIRA. U toho využiješ konzultace se solution architekty. Budeš psát user stories se srozumitelnými akceptačními kritérii.
- Své oblasti budeš dlouhodobě rozvíjet a podporovat jejich rollout v zahraničních pobočkách, a to včetně školení jejich uživatelů.
- Budeš prostředníkem mezi businessem a vývojem.
- Máš vysokoškolské vzdělání.
- Umíš anglicky tak, abys dokázal/a bez problému komunikovat se zahraničními pobočkami a psát dokumentaci.
- Máš skvělé komunikační schopnosti
- Baví tě řešit náročná, komplexní zadání, která nemají jedno správné řešení.
- Máš zkušenosti z role business analytika, product ownera, administrátora/super-usera nebo přímo business role (obchod, likvidace, péče o klienty, finance atd.)
- Výhodou je znalost pojišťovnictví.
- Výhodou je také tvá znalost některé z velkých ERP/CRM platforem (Salesforce, Dynamics, Oracle...).
- Tvá práce bude mít opravdový dopad - budeš navrhovat a ovlivňovat podobu systému, který využije přes 13 zemí a 100 firem.
- Rádi ti vyjdeme vstříc, v našem týmu si cenímu výsledků více než formalit a pravidel.
- Chceme aby u nás lidé rostli – budeš se moci učit od zkušených kolegyň a kolegů a rozvíjet se směrem, který tě zajímá – ať více technicky, businessově nebo projektově.
- Budeš mít fajn kolegyně a kolegy – dobré lidské vztahy a otevřená komunikace jsou pro nás zásadní hodnotou.
- Jsme stabilní česká společnost s nadnárodním dosahem. Na trhu působíme už od roku 1993 a jsme jedničkou ve svém oboru. Naši klienti se na nás spoléhají díky profesionálním službám a odbornosti.
- Na Atmoskopu 87 % zaměstnanců oceňuje své kolegy a 85 % své nadřízené. Otevřená komunikace a týmová spolupráce nejsou jen fráze – opravdu to tu žijeme.
- Pracujte tak, jak vám to vyhovuje – kombinujeme 3 dny v kanceláři a 2 dny na Home Office. Flexibilní pracovní doba vám navíc umožní přizpůsobit den vašim potřebám (v kanceláři od 9:00 do 16:00, zbytek času je vás).
- Máme 5 týdnů dovolené a navíc 3 extra dny na rodinu (Family Days). K tomu přidáváme den volna na dobrovolnictví nebo podporu vaší dobročinné aktivity prostřednictvím grantu až 15 000 Kč.
- V naší Cafeterii najdete ročně 10 200 bodů (1 bod = 1 Kč) na dovolenou, sport, kulturu nebo volný čas. Stravenky jsou samozřejmostí (130 Kč na den) a můžete se těšit i na dotovanou Multisport kartu.
- Dvakrát ročně získáte odměnu za vaše výsledky (13. a 14. mzda). K tomu přidáváme věrnostní bonusy za odpracované roky a opravdu atraktivní odměnu za doporučení nového kolegy/kolegyně.
- Nabízíme zvýhodněné podmínky u našich partnerských služeb – od hypoték přes cestovní pojištění, pojištění nemovitosti nebo auta, až po leasing. A přispíváme na doplňkové penzijní spoření až 30 000 Kč ročně.
- Naše prostory nejen skvěle vypadají, ale jsou i pohodlné a plné života.
- Záleží nám na vašem profesním i osobním rozvoji. Zajistíme vám odborné kurzy, certifikace nebo plně hrazené jazykové vzdělávání. Ať už chcete růst horizontálně nebo vertikálně, máte u nás prostor.
- Těšte se na sportovní aktivity, týmové výjezdy nebo celofiremní setkání. A Mikuláš? To je už naše tradice.