Koordinátor správy nemovitostí / komunikace s klienty (až 50.000 Kč)
- Brno, Jihomoravský
- 50 000 Kč za měsíc
- Trvalý pracovní poměr
- Plný úvazek
Hledáme pečlivou a samostatnou kolegyni na pozici koordinátor správy nemovitostí, která bude podporovat chod studentských rezidencí, parkovacích domů, miniskladů a zajišťovat plynulou komunikaci s našimi klienty.Náplň práce:
- Každodenní komunikace s klienty - e-mailem, telefonicky i osobně (v češtině i angličtině)
- Uzavírání a správa nájemních smluv (ubytování, parkovací místa a minisklady)
- Evidence klientů, aktualizace databází, správa dokumentace
- Administrativní podpora týmu - fakturace, objednávky, archivace
- Koordinace přípravy volných pokojů a spolupráce s úklidem a techniky
- Spolupráce při správě budov, hlášení závad, operativní řešení situací
- Práce s nástroji MS Office (Word, Excel, Outlook)
- SŠ vzdělání (ekonomický, administrativní nebo technický směr výhodou)
- Dobré komunikační schopnosti a profesionální vystupování
- Znalost anglického jazyka na úrovni běžné komunikace - e-mail, telefon, osobní kontakt
- Pokročilá práce na PC (MS Office)
- Zodpovědnost, samostatnost, organizační schopnosti
- Zájem o oblast realit, správy majetku a zákaznický servis
- Praxe na obdobné pozici výhodou
- Stabilní zaměstnání v zavedené společnosti
- Příjemné pracovní prostředí a přátelský kolektiv
- Možnost profesního růstu a dalšího vzdělávání
- Pracovní doba v pátek pouze do 13:00
- Služební automobil pro pracovní účely, mobilní telefon
- Stravenky od 3. měsíce
- 20 dní dovolené
- Zajímavá a pestrá pracovní náplň
- Firemní akce a večírky
- Práce v Brně / výborná dopravní dostupnost s možností parkování
JenPráce